כמה עולה יום גיבוש לצוות עובדים קטן?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הם עובדים כל כך קשה בשביל ההצלחה המשותפת של העסק שלכם, הגיע הזמן להחזיר להם בחזרה. מחקרים מראים שצוותים שמקבלים הטבות שאינן כספיות, מרגישים תחושת מחויבות גבוהה יותר למקום העבודה. רוצים לבדוק כמה יעלה לכם יום גיבוש לצוות? הכל כאן. 

בתכנון יום גיבוש לצוות עובדים, השמיים הם הגבול. אבל כדאי שיהיה לו ערך. לפני שאתם ניגשים לבדוק מחירים נסו לחשוב לעצמכם מה אתם רוצים שהעובדים שלכם יקחו מהיום הזה. מומלץ שיום הכיף שאתם מספקים להם יהיה גם קשור למקום העבודה, אבל לא חלק ממנה. הנה כמה דוגמאות:

 

יש לכם צוות צעיר? נסו OTD

הרבה מהעבודות של ימינו כוללות ישיבה ממושכת. אם גם העובדים שלכם מבלים ימים שלמים על הכיסאות, יום כיף אתגרי יכול להיות שינוי מרענן. OTD או Out Door Training, הוא יום גיבוש חוויתי, איך לא, בחוץ. יום כזה מאורגן על ידי מדריכים שיובילו את הצוות שלכם דרך שלל משימות ואתגרים. זו דרך מצויינת לשפר את עבודת הצוות ולגלות מי מהעובדים יצירתיים  מובילים ובעלי אנרגיה חיובית.

מחיר יום הגיבוש: 800 ש"ח לקבוצה עד 20 איש.

 

רוצים להרים את המורל? הכירו את סדנת הצחוק

אין דבר מחבר ומגבש יותר מצחוק, במיוחד אם העבודה השוטפת בעסק היא נוקשה ומאתגרת. זוהי החוויה המושלמת עבור צוות העובדים שלכם. סדנאות צחוק תורמות לתחושת הקלה, מוסיפות לרוח של העסק ומשחררות את החסמים הקיימים בין העובדים שלכם. כי אחרי שבוכים יחד מראש צחוק קשה להתעלם זה מזו במסדרונות. זו הדרך יצירתית וחוויתית לקרב לבבות ולהשתחרר מדאגות.

מחיר יום הגיבוש: בין 800 – 1500 ש"ח, תלוי בכמות המשתתפים ובמנחה

 

אוכל, קדימה אוכל!

אין חוויה יותר מגבשת מלטחון ביחד כצוות. אוכל הוא דרך טובה לראות לעובדים שלכם את הערכתכם. אם אתם רוצים להפוך את הארוחה לזכירה, קחו את העובדים שלכם למסעדה מיוחדת כמו מסעדה דרוזית. רק ודאו שיש אופציה לכולם, בדקו אם יש בצוות שלכם צליאקים, צמחונים או טבעונים. אין דבר יותר מבאס להסתכל על אנשים אחרים אוכלים ולהישאר רעב.

על הדרך לכו לטיול יחד, טבלו במעיין ותתחברו לילדים הפנימיים שלכם. אם אתם רוצים בכל זאת להכניס פעילות מסודרת, תכינו משחקים. אפשר לשחק 2 אמיתות ושקר, אל תפילו את הביצה או לכתוב טריווית עובדים. מובטחת לכם הנאה צרופה!

מחיר יום הגיבוש: בין 500 – 700 ש"ח, תלוי במסעדה ובמרחק אליו תסעו.

 

לסיכום, חשוב שתדעו

יום גיבוש יטיב עם התקשורת, יעלה את המורל, יגביר פרודוקטיביות, יקרב בין עובדים ויחזק את המעמד שלכם בתור בוסים בעסק. זו גם דרך מעולה לומר תודה לעובדים שלכם, שתורמים המון להצלחה של העסק. הכי חשוב, תהנו גם אתם, אין כמו לראות את הבוס קופץ ראש לבריכה!

מִקרֶה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם