כמה עולה מפעיל לבת מצווה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חגיגת בת מצווה זהו אירוע של פעם בחיים שמסמל את המעבר של כלת בת המצווה מילדה לנערה צעירה, ולכן בנות רבות רואות בחגיגת בת המצווה כאירוע שיש לעשות בצורה המהנה והמושקעת ביותר. ישנו מגוון רחב של אפשרויות לחגיגת בת המצווה – אילו אפשרויות הן הנפוצות ביותר ומהי העלות שלהן?

 

אילו הפעלות תוכלו להביא לחגיגת בת המצווה?

מסיבה מקפיצה במועדון

אחת הדרכים הפופולריות ביותר לחגוג בת מצווה היא בהזמנת כל החברים והחברות למסיבה כיפית ומקפיצה במיוחד במועדון, ממש כמו הגדולים. במועדון יחכה לכם די ג'יי, שיבחר יחד אתכם את השירים לפני המסיבה, וכך תוכלו לרקוד ולהנות עם כל החברים לצלילי כל השירים האהובים עליכם!

 

חגיגה של כיף בפארק

רעיון נוסף להפעלה בבת מצווה, מותאמת גם לימות הקורונה, היא מסיבה תחת כיפת השמיים. תוכלו להזמין תקליטן לפארק שירקיד אתכם, תוכלו להזמין איש מקצוע שילמד אתכם לרקוד זומבה או סלסה, תוכלו להזמין סדנאות מיוחדות (שעליהן נפרט ממש בפסקה הבאה).

 

סדנאות מיוחדות

דרך כיפית ומקורית במיוחד לחגיגת בת המצווה תוכל להיות בהזמנה של איש מקצוע שמתמחה בהעברת סדנאות לימי הולדת ולבת מצוות. ריכזנו עבורכן מספר סדנאות מקוריות שתוכלו להזמין לחגיגה שלכן:

  • סדנת שוקולד: מי מאיתנו לא אוהב שוקולד? אם אתם מעוניינים בסדנה טעימה וכיפית במיוחד, תוכלו להזמין שוקוליטייר שמתמחה בהכנת שוקולדים – שיוכל ללמד אתכם כיצד מכינים שוקולדים טעימים, שתוכלו לאכול לאחר מכן. מהסדנה הזאת אף אחד לא ייצא רעב, בהבטחה!
  • סדנת הכנת תכשיטים: אם אתן אוהבות לענוד תכשיטים, הסדנה הזו היא בשבילכן. בסדנה תלמדו להכין את כל התכשיטים הכי יפים, בכל הצבעים ובכל הצורות, ואת מה שתכינו תוכלו לענוד אחר כך ולהתפאר במעשה ידיכן.
  • סדנת תיפוף: סדנה זו תוכלו להוציא את כל האנרגיות ולפרוק את כל המתחים שאולי הצטברו אצלכם, בצורה כיפית ומשחררת במיוחד – דרך למידה לתופף על תופים או על דרבוקות, לצלילי מוזיקה סוחפת ונעימה!
  • הזמנת מפורסם לחגיגה שלכן: תמיד חלמתן שהמפורסם האהוב עליכן יבוא לחגיגת בת המצווה שלכן ויחגוג עם כל החברות? מהיום זה כבר לא חלום! תוכלו להזמין לבת המצווה שלכן את הזמר, השחקן או אושיית הרשת האהוב עליכן, שיעשה שמח לכל הנוכחים. הכנסו עכשיו לאתר חוגגים על לאון שניידרובסקי, ותוכלו להזמין את אושיית הרשת והסטייליסט הצבעוני ביותר בסביבה, לאון שניידרובסקי, להנחות ולהפעיל את בת המצווה שלכן בצורה הכי כיפית שיש!

 

מהי העלות של מפעיל לבת מצווה?

העלות של בת המצווה תלויה כמובן בסוג הפעילות, במספר המשתתפים בפעילות, בעלויות הציוד וחומרי הגלם אם ישנם, במשך זמן הפעילות ובמיקום שלה. בהערכה גסה, מרבית המפעילים ייגבו תשלום של בין כמה מאות לכמה אלפי שקלים עבור ההפעלה שלהם לבת המצווה.

 

עוגת יום הולדת ורודה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם