כמה עולה שף בשר לאירוע קטן ואינטימי בבית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מתכננים אירוע קטן ואינטימי בבית? אפילו רק המשפחה הגרעינית אבל מחפשים משהו מעניין וחדש, במקום לצאת שוב למסעדה או לטרוח יומיים בהכנת אוכל, אחר כך לשטוף ולסדר. תוכלו להתפנק בשף פרטי עד אליכם שיכין עבורכם את נתחי הבשר המעולים בשוק.

 

שף בשר פרטי

אוכל הוא ללא ספק חלק גדול מכל אירוע שאנחנו נמצאים בו, אם הולכים למסעדה או מזמינים קייטרינג אבל חוויה עם שף בשר פרטי היא אחרת לגמרי. ציון אירוע חגיגי בצורה שונה ומיוחדת יכול להיות מעולה בליווי החוויה הזו, ללא ספק היא תהיה זכורה יותר מאשר יציאה למסעדה. מחיר של שף פרטי לארוחה זוגית הוא בין 1,200 ל2,000 שקלים וארוחה ולארוחות רבות משתתפים העלות תהיה בין 170 ל – 450 שקלים לסועד.

 

מה משפיע על מחירי הארוחה

כל שף הוא שונה כמו שכל מסעדה היא שונה ולכן התמחור יהיה אחר, כשאתם קובעים את הארוחה תוכלו לבדוק עם השף את המשתנים הבאים שעל פיהם המחיר ישתנה:

  • מספר סועדים – בדרך כלל שמדובר באירוע מעל חמישה סועדים העלות לסועד תרד.
  • מספר המנות – בתכנון הארוחה תוכלו לבחור את המנות שתרצו להגיש בארוחה מתוך רשימה ארוכה יותר, כמובן שככל המספר המנות לסועד יעלה כך גם המחיר לסועד. שימו לב שהמנות מתומחרות שונה כך שתוכלו להתאים את הארוחה לתקציב שלכם.
  • מיקום האירוע – אם אתם מזמינים שף מהמרכז לדרום או לצפון אל תשכחו שסביר להניח שהוא ידרוש עלות נוספת לכיסוי הנסיעה כך שאולי שווה לחפש מישהו מהאזור.
  • ציוד וכלים – לפעמים הכלים בו יוגש האוכל אינו כלול במחיר כיוון שהשף משכיר אותם מחברת השכרת כלים והם יהיו בתוספת של 30 ₪ לסועד. אם תרצו לחסוך את העלות הנוספת יש שפים שמוכנים להגיש בכלים שכבר יש לכם בבית.
  • מלצרים – תלוי בגודל האירוע ובאווירה שהייתם רוצים ליצור, תוכלו להזמין גם שירות של מלצרות כך שתרגישו במסעדה ממש בבית שלכם. תשלום עבור מלצר נעה בין 250 ל 350 שקלים.

 

קייטרינג אסאדו לאירוע קטן

אם אתם תוהים לגביי קייטרינג אסאדו לאירוע הקטן שלכם תהיו בטוחים שמאסטר מיט ייתנו לכם הצעה מעולה, לאחר שנים של ניסיון אפשר לומר שהקהל הישראלי פשוט מת על זה, ראשית זה הצגה טובה – הנתחים העסיסיים שנצלים במשך שעות על הגריל המיוחד כשהאירוע כבר מתחיל והריח באוויר כולם כבר משתוקקים לאכול את הנתחים, בזמן הזה תוכלו להגיש נתחים אחרים ותוספות עד שיגיע הזמן האמיתי וכולם יתענגו על נתחי האסאדו.

 

לסיכום,

שף פרטי עבור אירוע אינטימי יכול להיות חוויה מעולה ובשילוב עם תפריט אסאדו שבכלל נותן הצגה האירוע שלכם לא יישכח לעוד הרבה הרבה זמן, את תכנון הארוחה תוכלו לעשות מול השף כך שכל האורחים יהיו מרוצים.

טבח

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם