קייטרינג אסאדו לאירוע קטן

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הרבה פעמים אנשים שחוגגים אירוע קטן חושבים שכמה מגשים של כריכים חלביים, או כאלו כריכים עם תוספת של סלטים כמו דגים וביצים יכולים להספיק לאירוע.

אז נסו לרגע לעצור ולהבין שלא משנה מה גודל האירוע שלכם, שאתם מזמינים אורחים לאירוע שלכם הם רוצים להנות מהאוכל.

ושרוצים לתת לאורחים אוכל איכותי ומשובח זה חייב להיות אוכל בשרי שמוכן בצורה מקצועית ומעל הכל שיהיה שפע.

בשר לאחר צלייה

קייטרינג בשרי – למה דווקא אסאדו

יש המון סוגים של בשרים אפילו שנחשבים לבשרים יותר משובחים מהאסאדו, אז כבר חוגגים אירוע למה לבחור דווקא בבשר אסאדו על בשרים אחרים.

מחיר :

המחיר של בשר האסאדו אפשר להגיד שהוא בין הזולים, העלות שלו עומדת על 50-60 ₪ לק"ג, אמנם זה לא הבשר הזול ביותר אבל הוא לא היקר ביותר.

ביחס למחיר של הבשר, גם המחיר של המנה שתשלמו לחברת קייטרינג אסאדו לאירועים יהיה בהתאם, על בשר שהמחיר שלו זול מחיר המנה יהיה זול בהתאמה.

תוספות מתאימות :

בשר אסאדו הוא אחד הבשרים שכל תוספת כמעט יכולה להתאים לו, אפשר להוסיף לו פחמימה כמו אורז, תפוח אדמה, ירקות מבושלים ועוד מגוון רחב של תוספות.

טעמים מיוחדים :

בשונה מבשרים אחרים, את בשר אסאדו אפשר לבשל במגוון דרים, או במעשנת במשך לילה שלם ואז להגיש לאורחים שלכם משהו מיוחד במינו של בשר מעושן.

אפשר להכין את האסאדו על האש, או אפילו לבשל אותו בטעמים שרק תבחרו, עם פירות יבישים שיצרו לו טעם מתקתק או אפילו תוספות חריפות לבישול.

אפשר לבשל את בשר האסאדו בכל סגנון וטעם שרק תרצו בשביל שהאורחים שלכם יתחברו אליו.

טיפ קטן : אם בחרתם להוסיף בשר אסאדו לאירוע שלכם, נסו לגוון ולבחור לפחות שני סוגים של בישול האסאדו, האחד יכול להיות מתוק ואילו השני מעט יותר פיקנטי.

בזכות השילוב של שני טעמים מאותו סוג בשר, האורחים שלכם באמת ייהנו מהתפריט המגוון.

מוגש בצורה יפה :

בשר האסאדו הוא צלעות הבקר שמגיעות גם עם העצם, אין אחד שלא יסכים שבשר שמוגש עם עצם מקבל גם צורת הגשה יותר עסיסית ומזמינה.

יחד עם התוספות המתאימות שיוצרות הרמוניה בצלחת, בשר אסאדו מוגש בצורה ייחודית.

קייטרינג אסאדו לאירועים – חגיגת בשרים אמיתית

בתקופה האחרונה אנו שמים לב שיותר ויותר אנשים מתחברים לבשרים במיוחד לבשר האסאדו, עד לא מזמן הבשר המבוקש ביותר היה בשר העוף (פרגית) ואילו בתקופה האחרונה בשר הבקר תופס פופולאריות רבה, אנשים התחילו להשתמש במעשנות ביתיות שמעניקות לבשר טעמים מיוחדים.

בזכות הביקוש הרב לבשר האסאדו אתם יכולים להיות בטוחים שאם זה מה שתגישו לאורחים שלכם אין אחד שלא יתחבר לאוכל.

אין ספק שאם אתם רוצים לשלב סוגים נוספים של בשר, בשר האסאדו הוא הבשר האידאלי לשילובים עם מנות בשר נוספות.

ניתן לשלב מספר עמדות, עמדת צ'וריסוס והמבורגר לצד עמדות אסאדו מיוחדות, בכל אלו ילווה את המנות רוטב צ'ימיצ'ורי ורטבים חריפים ומתוקים כאחד.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם