כמה יעלה לייצר מדבקות איכותיות לילדים עם שם ותמונה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מדבקות שם הן כבר מזה זמן רב חלק בלתי נפרד מאירועים מרובי משתתפים, סדנאות, כנסים וכל אירוע מרובה משתתפים אחר; והיום, ניתן להזמין מדבקות אלו מראש ובעיצובים מיוחדים ואישיים. מדבקות לילדים מצריכות חומרים ספציפיים כדי להיות כמה שיותר עמידות, שלא נדבר על עמידות לטמפרטורות שונות. אז כמה זה עולה ואיך מזמינים? הכל מיד, פה במאמר

 

 מהבסיס

הדבר הראשון שצריך לדעת לגבי מדבקות שם לגן ילדים, זה שהן עמידות בטירוף! מדבקות אלו עמידות לשימוש במיקרוגל וגם במדיח הכלים. השימוש בדבקים מיוחדים מסייע מאוד בשמירת המדבקה על הפריט. מדבקות שם ומדבקות עם תמונה יהיו בעלות אותה רמת עמידות, אך כמובן שלאורך זמן הם עלולות לדהות, לכן תמיד טוב להזמין אקסטרה מדבקות.

 

היתרונות של מדבקה עם תמונה

במיוחד לגיל הרך ולגני הילדים, תמונה עם שם ומדבקה מאפשרים לילדים ללמוד על הקשר בין שם לאדם. השימוש במדבקה, למעשה מסייע לילדים בהבניית הזיכרון שלהם לטווח הקצר והארוך ויכול לשפר את האינטראקציות החברתיות בגן הילדים. מדבקות תמונה ושם לילד הן פריט חובה בכל  גן ילדים, ומיד בהמשך נפרט את מחירי ההזמנות.

 

כמה עולה מדבקת תמונה ושם

מדבקות תמונה ושם משתנות במחיריהן בהתאם למארזי ההזמנה שבהם תבחרו. בדרך כלל, תקבלו מספר מדבקות בשלושה גדלים שונים. הגדלים הם: 4.5 X 4.5 ס"מ, 3.3 X 3.3 ס"מ ו- 2.2 X 2.2 ס"מ. הגדלים הנוספים הם מלבניים והן באזור אותו הגודל כמו המדבקות הריבועיות שמנינו כרגע, כמו 4.5 X 1.9 ס"מ או 3.3 X 1.4 ס"מ. טווח המחירים נע בין 30 ו- 60 ₪, והכל תלוי בחבילת ההזמנות שבהן תבחרו.

 

איך מזמינים?

הפלטפורמה להזמנת מדבקות שם בהזמנה אישית זהות מאוד ברוב האתרים הייעודיים. למשל, אתר טייני טאג מאפשר הזמנה קלה של מדבקות שם, אליהן תוכלו לצרף גם תמונה או שלא, לגמרי לבחירתכם. לאחר מכן, כל מה שעליכם לעשות הוא להעלות את התמונה המבוקשת לאתר בצירוף השם, ולהזמין!  עד כדי כך פשוט.

 

לא לשכוח

בסופו של דבר, מדבקת שם ותמונה היא עמידה כפי שהיא מוצגת כל עוד אתם באמת עוקבים אחרי הוראות הדבקה. הסוד הוא לשמור על 0 בועות אוויר על המדבקה בזמן ההצמדה שלה לפריט. 0 בועות מהוות אינדיקציה שיש הצמדה מלאה בין המדבקה לפריט. הטריק הוא לדחוף עם האצבע מאמצע התמונה לשוליים כדי להבטיח הצמדות מלאה.

לאחר מכן, תנו לדבק להתייבש ולהתמצק לאחר ההדבקה. עדיף לא לדעת באותו פריט לפחות 3 שעות אחרי ההדבקה כדי לתת לדבק להתמצק כמו שצריך מבלי שהמדבקה תזוז וכל העבודה תרד לטמיון. מדבקות שם ותמנוה לגן הן דרך נהדרת לעזור לילדים להתחנך ולהתחבר. הזמנה נעימה!

מדבקות איכותיות לילדים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם