כמה עולה להשכיר מתנפחים לאירועים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

זהו, הוחלט על השכרת מתנפחים לאירועים מחברת השכרת ציוד נלווה לכל סוגי האירועים? ובכן, החלטתם ממש נכון!

אבל, לפני הכול, כמה עולה להשכיר מתקנים מתנפחים לאירועים? אילו סוגים יש? והאם אותם מתנפחים צריכים בכלל לעמוד באיזשהו תו תקן של בטיחות? הנה מידע חשוב שיכול למנוע פציעות, חלילה:

אין ספק, קיימות המון אטרקציות לאירועים, במיוחד אטרקציות לאירועי ילדים.

אם אתם מחפשים אחר דרכים לשדרג את אירוע הילדים שאתם עומדים להפיק, אתם עושים בשכל שאתם שוקלים השכרת מתנפחים לאירועים, שניתן למצוא דרך חברת מאסטר סייל החל ממחירים של 499 ₪ בממוצע (יש גם פחות, תלוי בסוג המתקן, תיכף נדבר על זה).

כמובן, המחירים של מתנפחים משתנים בהתאם לגודל שלהם, לסוג שלהם, וגם צריך תמיד לקחת בחשבון את הנושא של השינוע אליכם – למקום האירוע.

 

סוגים שונים של מתקנים מתנפחים לאירועים – מה חשוב לדעת?

ישנם סוגים שונים של מתקנים מתנפחים להשכרה לאירועים, שתוכלו לשכור דרך חברות מומלצות בשוק. מדוע מומלצות? כי מתנפחים לאירועים חייבים לעמוד בתקני בטיחות מחמירים, הם חייבים להיות מתוחזקים וללא תקרים (פנצ'ר), המתנפחים חייבים להיות מחוברים לקומפרסור וגנרטור תקינים ועוד.

אין ספק, אם האוויר "בורח" ודולף ממתקן מתנפח לאירועים, הילדים שקופצים על אותו המתקן יכולים להיות בסכנה, חלילה. מישהו בכלל יכול להתחיל לדמיין מה היה קורה אם ילד היה קופץ על מתקן שלפתע בורח ממנו האוויר? לא נמשיך את המחשבה אפילו.

 

טירות מתנפחות לאירוע וחבילות מתנפחים

בכל מקרה, כדאי לדעת, ישנם סוגים שונים של מתנפחים לאירועים, כולל אפילו טירות מתנפחות, שכמובן עולות יותר מאשר 499 ₪. אם אתם מחפשים אחר חבילות מתנפחים קטנות לאירועים קטנים עד בינוניים, דרך מאסטר סייל השכרת ציוד לאירועים תוכלו לעשות זאת בקליק.

בכל מקרה, בין אם אתם מחפשים אחר טירה מתנפחת לאירועים, או אחר מתקנים קטנים מתנפחים לאירועים, זה לעולם לא אמור להגיע לאלפי שקלים. עוד כדאי לדעת, מעבר למתקנים מתנפחים, ניתן גם לשכור עוד אטרקציות שונות לאירוע שלכם, מה שישדרג אותו באופן משמעותי.

 

אילו עוד אטרקציות לאירועים כדאי לשקול?

למשל, שקלתם פעם השכרת מכונת שוקולד לאירוע? ואם לדייק את זה עוד יותר אפילו, שקלתם השכרת מפלי שוקולד לאירועים? מדובר במכונה אשר מייצרת את מפלי השוקולדים בכמויות, ונשאר לכם רק לטבול במפלים את הקינוח שלכם. פשוט להיט!

כל מה שציינו כאן למעלה ועוד הרבה יותר מזה, תוכלו למצוא דרך חברת מאסטר סייל – הדרך שלכם לשדרג אירועים בעזרת השכרת ציוד נלווה ואטרקציות לאירועים.

בסופו של דבר, הכי חשוב שכולם ייהנו, ושייהנו בגדול! אז אם כך, אל תחסכו מהמוזמנים שלכם אטרקציות לאירועים! ודבר אחרון, אל תשכחו לבדוק שהחברה שמספקת לכם את המתקנים, מספקת לכם גם שירות שינוע של המתקן למקום האירוע! בהצלחה!

 

פיראט מתנפח לאירוע

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם