כמה עולה להשכיר ציוד איכותי לאירוע קריוקי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יש לבן או לבת הזוג שלכם יום הולדת ואתם רוצים לשמח אותם עם החברים הקרובים בערב קריוקי, אך השאלה היחידה שעולה לכם היא איך לבחור ערכה ומה העלות? האם יספיק לי מיקרופון אחד או שניים? עם חיבור חשמל או עם בטרייה נטענת שתספיק למספר שעות? ומה עם השירים? איפה אמצא שירים בגרסת קריוקי, האם זה כלול בחבילה? ארזנו לכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור ערכת קריוקי להשכרה במחיר שיתאים בדיוק לכיס שלכם:

 

הזול והפשוט

הזול והפשוט ביותר כנראה תהיה החבילה שבה תקבלו בידורית מקצועית יחידה, בנוסף לכבלים וחיבורים. המיקרופון יסופק לכם גם כן כמובן ויצאנו לדרך! זוהי הדרך הזולה ביותר בהנחה שיש לכם את כל שאר הציוד כגון מסך ומקרן, כיסאות ושולחנות לאירוע, כמו גם מחשב עם שירים בגרסת קריוקי, הרבה שירים. חבילה כזו עולה כ 150 ₪ והיא הזולה והפשוטה ביותר.

 

לרציניים יותר בסאונד

במידה ואתם באמת מבינים בסאונד ומעוניינים בתוספות כגון מיקסר שנותן אפקטים, החבילה בשבילכם תעלה כ 300-350 ₪ והיא כוללת מיקסר, מגבר חזק+ סטנד, שני מיקרופונים, מחשב עם 10,000 שירים. זו בעצם החבילה האולטימטיבית גם מבחינת המחיר וגם מבחירת התמורה, לאנשים שמעוניינים במסיבת קריוקי שמחה במיוחד. אצל עידן הקריוקי – ציוד והפקת אירועים תוכלו לבנות בדיוק את החבילה שתרצו עם כל הציוד הדרוש בדיוק לכם.

 

מסך הקרנה

איך אפשר לעשות קריוקי בלי שרואים שאפשר לראות ולקרוא את המילים? לכן בתוספת של כ 150 שקלים תוכלו להזמין חבילת קריוקי מושלמת הכוללת גם מסך בגודל 180*180 ומקרן עוצמתי שיעזור לחברים שלכם לשיר את השירים מתוך הטקסט הכתוב בקלות.

 

חבילה מושלמת

לאלו המעוניינים בחבילה המושלמת הכוללת גנרטור לשטח או מכונת ברד המחיר ינוע סביבות 550 ₪ וחבילה זו כוללת רמקול מוגבר, מחשב נייד עם כל השירים, שני מיקרופונים אלחוטיים, מקרן רב עוצמה ומסך גדול, מיקסר אפקטים ו- גנרטור לשטח או מכונת ברד שניתן לשלב בה אלכוהול.

 

אביזרים נוספים

במידה ואין לכם את כל האמצעים הדרושים למסיבה תוכלו להוסיף תשלום סמלי ולהזמין 25 כיסאות ו- 3 שולחנות בעלות של כ- 100 שקלים, כמו כן מחשב עם כ 10,000 שירים מוכנים לקריוקי יעלה להשכרה כ70-150 ₪ נוספים, כאשר המחיר תלוי באם השכרתם שירותים נוספים ואם כן המחיר ירד בהתאם.

 

סיכום

המחירים בתחום מאוד גמישים ומותאמים לכל אחד ואחת מכם. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להבין מה חסר לכם בשביל שהאירוע יהיה מושלם. במידה ואתם עושים את האירוע בבית תוכלו להוציא סכום מינימלי של 150ש"ח, אך במידה ותרצו, וכדאי מאוד להוסיף ציוד מעבר לבסיסי, אז חבילה תעלה עד סך של 550 ש"ח. הכל בשביל לראות את החיוך הרחב על פני חבריכם.

ציוד לאירוע קריוקי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם