כמה עולה מסיבת פולמון אוזניות לילדים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

 

מסיבת ליצנים כבר עשיתם, גם מסיבת בר מתוקים כבר הייתה, על מסיבות בריכות אין בכלל מה לדבר – אתם יכולים להיות מומחים לניפוח בריכות לילדים ומילוי הבריכה במים. אבל עכשיו, עכשיו אתם זקוקים לרעיון חדש – מדליק וכיפי, אחד כזה שיפתיע גם את הילדים שלכם וגם את האורחים. לנו יש רעיון כזה בדיוק – מסיבת פולמון אוזניות לילדים. מה זה, איך עושים את זה ובעיקר כמה זה עולה לנו– הכל במאמר שלפניכם.

 

 הרעיון מאחורי הקונספט

מישהו שטרם ביקר בתאילנד ולא חווה את מסיבת הפולמון המפורסמת? מניחים שרובכם הגדול מכיר את הקונספט, אך מי שלא  – נסביר. מסיבת הפולמון היא מסיבת שנערכת מדי חודש, בליל ירח מלא וכוללת שפע של צבעים זרחניים, שפע של אלכוהול ושפע של מוזיקה ממיטב היוצרים. מי שביקר במסיבה, מספר עליה בהתלהבות גדולה לכל מי שמוכן לשמוע, מי שטרם ביקר במסיבה חולם לבקר בה ולחוות את החוויה שכולם מדברים עליה.

רַעְיוֹן

 ואיך זה מתחבר להפקת מסיבות בארץ?

ברור לכולם שרעיון כל כך מגניב לא יכול להישאר רק בתחומי תאילנד, לכן הוא התחיל להתפשט ברחבי העולם והגיע במהירות גדולה מאוד לארץ. בהתחלה הוא אומץ למסיבות חתונה והפך לטרנד גדול מאוד בקרב צעירים שמתחתנים – הקלילות והכיף שהתלוו למסיבות מהסוג הזה, עברו מפה לאוזן ואומצו יותר ויותר. מאוחר יותר, הקונספט אומץ גם למסיבות בין חברים וכדובדבן על קצפת – הגיע גם לתחום מסיבות הילדים.

 

 החיבור בין מסיבות פולמון למסיבות ילדים

המון צבעי גוף, קוקטיילים לא אלכוהוליים ומוזיקה מקפיצה – כן, שילוב שבהחלט מדבר אל הילדים. ובדיוק כך, הטרנד החם עבר גם למסיבות ילדים. רק מה עושים בנוגע לרעש שהמסיבות האלה מייצרות? אז גם כאן, נמצא פתרון מדהים – מסיבת אוזניות, שמתאימה את עצמה לסביבה שבה היא נערכת.

 

 מסיבות אוזניות לילדים

כאמור, מסיבה זה אדיר אבל מה עושים עם הרעש ועם העובדה שמסיבות ילדים נערכות לרוב בתוך בתים פרטיים? הפתרון לכך הוא מסיבת אוזניות – מסיבה שבה כל ילד מקבל זוג אוזניות והמוזיקה המקפיצה, מועברת אך ורק דרך האוזניות. התוצאה – כולם שמחים והשכנים לא דופקים בדלת עם בקשות חוזרות ונשנות למעט שקט בשעות אחר הצהריים.

 החיבור בין מסיבת פולמון, לבין מסיבת אוזניות לבין ילדים מובן, איך בפועל עורכים את המסיבה?

המסיבה כוללת דיג'יי, שמעביר את המוזיקה דרך האוזניות, המסיבה מתאפיינת במאפרת שמגיעה עם צבעים זרחניים ומאפרת את הילדים, בתאורה אולטרה סגולה ודליים שבהם הולכים לערבב את הקוקטיילים הלא אלכוהולים ולהנות משתייה עם כל החבר'ה.

 

 ולשאלת השאלות – כמה מסיבה כזו תעלה לנו?

ובכן, אנחנו מדברים על קונספט חם בעולם המסיבות והכל תלוי בכמות המוזמנים. ניתן להגיד שמסיבה כזו תעלה כמה אלפי שקלים להפקה שלמה.

מסיבת פולמון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם