כמה עולה מגש פירות לכל סוג של מפגש

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

את מגש הפירות שלכם מומלץ להתאים לסוג המפגש ולכמות האנשים.

המאמר יעסוק בשאלה כמה עולה מגש פירות לכל סוג של אירוע או מפגש אותו אתם מתכננים.

 

איזה מגש פירות מתאים למפגש ומה עלותו?

מגשי פירות של האקדמיה הם המגשים המתאימים ביותר לאירועים או מפגשים שונים. על מנת להתאים את המגש הנכון לסוג המפגש חשוב לבחור במגש עם פירות חתוכים, טריים ואיכותיים בהתאם לתקציב. למשל, מגדל פירות טריים או יבשים של 3 קומות יעלה לכם כ-250 ₪. זהו מגש המתאים לאירועי חינה, שבת חתן, חתונות, בר או בת מצווה, בריתות וכד'. מדובר על מגש גבוה ואסתטי, מרשים מאוד ומכובד שישאיר את האורחים שלכם פעורי פה. מגש אסתטי נוסף המתאים למפגש עם החברים בערב קריוקי או סתם כדי לדבר הוא מגש פירות טריים עם פונדו משוקולד בלגי. מגש כזה יעלה לכם בין 230-430 ₪ בהתאם לגודל שלו. בדרך כלל המגשים הם בגודל רגיל, בינוני או גדול, אך ניתן גם להגיש פלטת עץ ענקית העולה כ-950 ₪ ומתאימה לאירועי חברה, כנסים, השתלמויות ואירועים אחרים.

 

אילו מגשי פירות מתאימים למשלוח וכמה הם עולים?

בין אם אתם שולחים מגש פירות לבית היולדת ובין אם אתם שולחים אותו לחמות או להורים לקראת החג ניתן לבחור במגש פירות העונה עם רול סושי בעלות של 270-430 ₪ בהתאם לגודל בו תבחרו. גם מגשים כמו "צבעוני בעיגול" שעלותו בין 210-540 ₪ בהתאם לגודל או פירות חתוכים על מגש זכוכית שעלותו בין 250-550 ₪ בהתאם לגודל, יתאימו למשלוחים מסוג זה. כאשר מדובר במשלוח לשותפים עסקיים ניתן לשלוח מגש פירות יוקרתי המעוצב בצורת סירה ועליו מונחים פירות טריים וחתוכים בליווי רול סושי. מגש כזה יעלה לכם בין 400-700 ₪. כל משלוח מתומחר על פי מיקומו בארץ.

 

מגשי פירות לאירועי חברה

מגשי פירות לאירועי חברה הכרחיים מכיוון שהם מעניקים לכם את האפשרות להיענות לצרכי העובדים השומרים על בריאותם ועל גזרתם. בין היתר, כאשר עושים אירוע חברה, השתלמות או כנס עלויות הכיבוד מוכרות במס וניתן לצמצם את ההוצאות בהגשת החשבוניות בדו"ח השנתי. גם כאשר החברה עושה אירוע ללקוחות הקשור לשיווק ופרסום ניתן לקבל הטבות מס על הכיבוד. לפיכך, אין צורך להסס כשמזמינים מגשי אירוח או מגשי פירות מעוצבים. את מגשי הפירות ניתן להזמין בקליק אחד באמצעות האינטרנט ולקבל משלוח טרי עד לבית העסק או הבית בפריסה ארצית. מדובר על מגשים כשרים המתאימים גם למגזר הדתי שניתן לשלוח כהוקרה גם בערב שבת. מחווה נוספת שניתן לעשות, היא להעניק כמתנה גיפט-כארד המקנה את הזכות לרכוש ולהזמין מגש פירות הביתה.

לסיכום, לא משנה באיזה מפגש אתם, דאגו תמיד להגיש מגש פירות טרי.

 

פרות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם