כמה עולה מטבח במבצע

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם תשאלו את רוב האנשים כמה בערך עולה לעצב מטבח, ייתכן ותשמעו סכומים גבוהים מאוד מלווים באנחה על ההוצאה המוגזמת הזו. עם זאת, תשמחו לדעת שכיום ניתן לבחור מטבח באופן חכם ובעיצוב המתאים במיוחד בשבילכם, כל זאת באיכות לא מתפשרת ובמחירים השווים לכל כיס. במדריך הבא נרחיב על הדרכים להוזיל עלויות בבחירת מטבח, והחשיבות בהשקעת מחשבה בעניין.

 

בחירת המטבח – למה זה דבר קריטי?

המטבח הוא אולי החדר שנדרשת השקעת המחשבה הגדולה ביותר בעיצובו, מהסיבות הבאות:

  • מחיר: כבר אמרנו ונדגיש זאת בהמשך במאמר – עיצוב מטבח לא חייב להיות יקר. עם זאת, עדיין מדובר בהוצאה משמעותית של אלפי שקלים שממש לא באה ברגל לכל אחד. ככל שהמוצר אותו אנחנו קונים יקר יותר, כך באופן טבעי נחשוב יותר לפני קנייתו ולכן בחירת מטבח תדרוש מחשבה.
  • חשיבות המטבח: נסו להיזכר בבתים שיצא לכם לבקר בהם: בכמה בתים המטבח היה אחד החללים הראשונים שראיתם כשפתחתם את הדלת? התשובה היא שככל הנראה הרבה. המיקום האסטרטגי של המטבח משפיע על עיצוב הבית כולו ועל הרושם הראשוני שיהיה למבקר על שאר הבית – ולא פחות חשוב מכך על תחושתכם כדיירים.
  • זמן השהייה במטבח: מטבח הוא חדר בו מבלים זמן רב במשך היום, בין אם מדובר באכילה, בישול ובבתים רבים גם אירוח. חשוב להשקיע בנראות של המקום בו נמצאים.
  • שימוש רב: המטבח הוא חדר שמשתמשים בו עושים שימוש אינטנסיבי יותר מאשר ישיבה על ספה או שכיבה על מיטה. רהיטי המטבח באים במגע עם מזון ונוזלים, וכדאי לוודא שחומרי הגלם יהיו איכותיים ויעמדו בכך.

 

מה חשוב לקחת בחשבון בעיצוב המטבח?

  • התאמה לטעמכם ולשאר הבית: רצוי שעיצוב המטבח יהיה עקבי עם עיצוב שאר חללי הבית, וכמובן – שיהיה לטעמכם כי בסופו של דבר מי שיבלה שם זמן רב זה אתם.
  • השימושים להם הוא נועד: חשוב לחשוב על הפונקציונאליות של המטבח: בסופו של דבר, מטבח הוא חדר עם שימוש ייעודי ומומלץ לעצב אותו באופן שיהיה נוח לעבוד ולבשל בו.

 

כיצד ניתן להוזיל עלויות בבניית המטבח?

  • השוו מחירים: אין תחליף לביצוע מחקר מעמיק שבסופו תוכלו לבצע החלטה מושכלת בבחירת המטבח שיהיה גם איכותי וגם זול ככל האפשר.
  • חפשו מבצעים: מטבחים במבצעים מתפרסמים כל הזמן ושווה למצוא מבצעים משתלמים במיוחד.
  • חשבו על מה ניתן לחסוך: לכל אחד סדר עדיפויות שונה ודברים מסוימים עליהם הם מוכנים להתפשר ולחסוך כדי להשקיע במשהו אחר. למשל, בניית מגירות הינה דבר יקר יחסית בהשוואה לבניית ארון, והקטנת כמות המגירות תסייע בהוזלת המטבח.

 

כמה עולה מטבח במבצע?

תלוי כמובן היכן אתם קונים ומה אתם בוחרים. למשל – בנגרייה אלפא קיצ'ן תוכלו למצוא מטבחים איכותיים הבנויים בעיצוב אישי בטווח מחירים לא רע בכלל בין 2,000 ש"ח לבין 7,900 ש"ח. החוכמה היא לדעת היכן לחפש וכיצד למצוא זאת במחיר הזול ביותר.

מטבח

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם