כמה עולה כיסוי אלסטי לספה

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מעבר לעניין האסתטי, כיסויי ספה פותרים את הבעיה האלסטית. כמה פעמים יצא לך לשבת לא בניחותא על הספה ולהגיד לעצמכם "וואו משהו לא תקין פה", אם גם אתם סובלים מכאבים בגב התחתון בישיבה – הכתבה הזאת היא בשבילכם.

 

מתי מבינים?

כיסוי לספה הם לא משהו חדש כל כך. לכל אחד יש זיכרון ישן מבית ההורים\סבים וסבתות. ואת המשפט הידוע שהסבתא הפולנייה צועקת "רק בלי רגליים על הספה"
אז זהו סבתא, הפעם? מותר. וזה אפילו נעים יותר.

 

איך זה מגיע?

הכיסויים האלסטיים מאופיינים ברצועות גב אלסטיות שעוטפות את גב הספה או הכורסא ובכך מונעות את ההחלקה שלו. אפשר לשלב גדלים שונים וזאת בהתאם לכורסא או לספה שיש לכם בבית. כיסויי הספה בנוסף להגנה יוצרים מראה חדשני ומגניב ומתאימים לכל בית. שימו לב לעיצוב הבית שלכם, ישנם בתים שמעוצבים בגוונים כהים הנעים בין אפור-כחול-אפור כהה ומאידך גיסא, ישנם בתים שמעוצבים בצבעים טיפה יותר קיציים וקליליים הנעים על הסקאלה של צהוב-צהוב כהה- חום וכו'. שלבו את כיסויי הספה בהתאם לוייב הפרטי שלכם בסלון או בכל חלל אחר.

 

קצת עליהם

הכיסויים? נעימים להפליא. והם עשויים מלפחות 90% של פוליאסטר ומעט ספנקדס, מה שהופך אותם לעמידים, נעימים, חלקים ובעלי גמישות יתרה. עוד פרט חשוב שכדאי לדעת עליהם הוא הבד הנושם. בספות עור לעיתים יש מצב של "הידבקות לספה" וזה לא נעים בכלל, הכיסויים המיוחדים עוזרים לחיכוך בינם לבין הספות וכך יוצרים שילוב נפלא בין השניים.
הם עמידים, גם בכביסה במכונה וגם ביד, חשוב מאוד לוודא שאת כיסויי הספה אתם קונים מאתר אמין או מחנות שעל בעליה אתם סומכים, ישנם המון מקרים של אנשים שקנו כיסויי ספות ובאורח פלא גילו שאחרי כביסה או שתיים, הצבע נמרח או התאדה והכיסויים איך לא? הלכו ישר לפח

הכיסויים מגיעים במגוון עיצובים, חלקם צעקניים וחלקם שקטים, חלקם כהים וחלקם בהירים. הכל מאוד תלוי באופי שלכם ובאיזה וייב תרצו שהחלל שלכם ייראה. כיסויי ספה ובמיוחד אלסטיים מעניקים סטייל ועם זאת נוחות מקסימלית לישיבה.
כיסויים אלסטיים הם תחום מאוד חדש בכל עולם כיסויי הספות. בעבר, ליצרן היה חשוב ליצור כיסוי לספה ולא משנה מה התפוקה שלו מעבר לצבע. עם השנים יותר ויותר אנשים התלוננו על כאבים בגב התחתון או בחלק האחורי של הגוף, מצב זה היווה תמריץ ליצרני הספות והכורסאות להתחיל לשווק כיסויים אלסטיים מיוחדים שעוזרים לטיפול מקסימלי באיזור ומעניקים נוחות שקשה לתאר במילים. אז בפעם הבאה שבא לך לפנק את סבא וסבתא בכיסוי חדש- תשקול פעמיים איזה לקנות, והמלצה שלי? לך רק על כיסויים אלסטיים. קשה מאוד לטעות בבחירה, וזו יכולה להיות מתנה מושלמת לבני גיל הזהב.

 

ספה שחורה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם