איך לחסוך כסף בתחזוקת בריכה ביתית בחורף?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מי מאיתנו לא חולם שתהיה לו בריכה בבית? להיכנס לטבילה או שחייה קצרה, שתפיג את כל המתחים מיום העבודה הארוך שעבר עלינו.

בעידן המודרני, בריכות השחייה הביתיות הפכו לסמל סטטוס של ממש, והן מייצגות בעיקר אוכלוסייה בעלת הכנסה גבוהה יותר מהממוצע.

הסיבה שלא לכולם יש בריכת שחייה בבית היא פשוטה למדי – זה יקר.

לא כולם יכולים לעמוד בעלויות ההקמה והתחזוקה של בריכה ביתית.

על כן, בעלי בריכות רבים מנסים לחסוך בהוצאות אלה.

במאמר זה, תקבלו 4 טיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף בתחזוקת בריכה ביתית בחורף.

 

שמרו על הציוד שלכם

אחזקה של בריכה ביתית והטיפול בה דורשים ציוד מיוחד. בחורף, לאחר סיום עונת הרחצה, יש צורך לאחסן כראוי את ציוד הבריכה שלכם, על מנת להשאיר אותו תקין ושמיש לעונת הרחצה הבאה. אחסון ראוי יבטיח את תקינות הציוד שלכם, ויוודא שלט תצטרכו לקנות ציוד חדש לקראת עונת הרחצה הבאה, ובכך תחסכו הוצאות רבות. את רגש ה- PH יש לאחסן כשהוא טבול במים לאורך כל תקופת האחסון, על מנת למנוע את התייבשותו. יש לוודא שהמשאבה מוגנת מפני גשמים. סולמות, ושאר הציוד הנלווה, צריכים להיות מאוחסנים תחת קורת גג, ולא מומלץ להשאיר אותם בחוץ.

 

תחזוקה שוטפת

אמנם לא משתמשים בבריכת השחייה הביתית בחורף, אך יש לתחזק אותה כראוי על מנת שתהיה ראויה לשימוש בעונת הרחצה הבאה. התחזוקה השוטפת של הבריכה כוללת את הפעלת המשאבות למספר שעות ביום, על מנת למנוע הצטברות של חיידקים וגורמים זרים בבריכה. בנוסף, יש לנקות את הבריכה באופן קבוע. תוכלו לעשות זאת בעצמכם, או בעזרת רובוט ניקיון ייעודי. באופן כללי, תחזוקת הבריכה באופן קבוע תוודא שלא תצטרכו לבצע צעדים דרסטיים ויקרים על מנת להשמיש את הבריכה לקראת עונת הרחצה הבאה.

 

כיסויים איכותיים לבריכה

כיסויים לבריכה יקלו עליכם את עבודת הניקיון, משום שהם ימנעו כניסת גורמים זרים לבריכה. כיסוי איכותי לבריכה ישמור על המים בבריכה מפני כל הגורמים החיצוניים שיש. גורמים חיצוניים אלה כוללים כניסת חיידקים, עלים, אבק, ענפים, ושאר מזהמים, לצד שינויי טמפרטורה הנובעים ממזג האוויר, ובכך מסייע לכם לחסוך בהוצאות על ידי צמצום תדירות החלפת המים בבריכה. בנוסף, הכיסוי ישמור על הבריכה עצמה מנזקי השמש, הרוח, והגשם. בלי צל של ספק, כיסוי איכותי לבריכה שווה את ההשקעה בו, משום שהוא עשוי לחסוך לכם אלפי שקלים בטווח הארוך.

 

בלו בלו – מספר 1 בבריכות לבית ולגינה

כשמדובר בבריכות שחייה לבית ולגינה, יש ציוד נלווה רב שצריך לרכוש. ציוד זה עלול לעלות אלפי שקלים, אלא אם אתם יודעים איפה לקנות. בבלו בלו תמצאו בריכות לבית ולגינה בערכות הכול כלול, יחד עם ציוד נלווה שיעזור לכם לעבור את החורף בכיף, ובמחירים המשתלמים ביותר שיש.

 

מים צלולים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם