כמה עולה נרות ומפיצי ריח לבית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

משווקים של מפיצי ריח ונרות לבית מציינים בריש גלי כי בתקופה האחרונה עלה מספר המכירות של המוצרים הללו במאות אחוזים. יש מי שסבורים שהקורונה שגרמה לרבים מאתנו להיות ספונים בבית הביאה לשינוי הזה. אנחנו רוכשים קבועים של המוצרים הללו, עוד לפני ש-2020 נכנסה לחיינו ושינתה את הכול, ובכל זאת, החלטנו לצאת ולבדוק את המחירים של מוצרים אלו עבור מי מכם שבחרו להכיר את התחום לאחרונה. 

 

מפיץ ריח עגול עם מקלות

אם יש לכם ידע בסיסי בתחום מפיצי הריח, אתם בטח יודעים שזהו מפיץ הריח המתאים ביותר עבור חדרי שירותים. רבים בוחרים להשתמש בו בגלל היתרונות הבאים:

  • נוח לשימוש
  • אין צורך לפתוח ולסגור אותו בכל פעם
  • מפיץ ריח חזק ועוצמתי למשך זמן ממושך

את מפיץ ריח זה ניתן למצוא במגוון ריחות, החל מלבנדר ועד ריח אוקיינוס ממכר. המחיר של מפיץ מסוג זה נע בין 120 ₪ לבין 150 ₪ וההבדל במחיר נקבע בהתאם לגודל הבקבוק.

 

מפיץ ריח 750 מ"ל

עבור מי מכם שמחפשים מפיצי ריח לבית גדול, זוהי הבחירה המתאימה לכם ביותר. מדובר בפריט שלא רק מפיץ ריח טוב, אלא גם מלא בסטייל. ניתן להניח אותו בכל מקום ברחבי הבית והוא צפוי לשמש אתכם לתקופה ממושכת ביותר, שכן, מדובר בבקבוקון גדול. המחיר של מפיץ זה משתנה בהתאם לעיצוב והוא צפוי לעלות לכם בין 220 ₪ לבין 260 ₪.

 

נר ריחני יצוק

אם אתם מחפשים נרות ריחניים מעוצבים, כאלו שיאפשרו לכם ליהנות לא רק מריח טוב, אלא גם מסטייל, אתם צריכים להכיר את הנרות הריחניים היצוקים. הם מגיעים במגוון רחב של צבעים (אנחנו תמיד בוחרים בצבע השחור שמקנה אווירה דרמטית לסלון שלנו). ניתן למצוא את הנר הזה במגוון גדלים ועיצובים, כך שכל אחד יכול לבחור את הדגם המתאים לו ביותר. המחירים של דגם זה נעים בין 40 ₪ ל-100 ₪ בהתאם לגודל הנבחר.

 

מארז מתנה של נר בניחוח פירותי

בדומה לפרחים ותכשיטים, גם נרות נחשבים למתנה הטובה ביותר עבור כל אירוע. כך שאם אתם צריכים להעניק מתנה למישהו בקרוב, כדאי שתדעו שמארז נרות בניחוח פירותי בטוח יתאים עבור מקבל המתנה העתידי שלכם. שכן, תמיד יש צורך בנרות ריחניים בבית. רגע לפני שתצאו לקנות את המארז, כדאי שתדעו שאתם צפויים לשלם עליו בין 150 ₪ לבין 180 ₪. גם כן המחיר משתנה בהתאם לגודל. ככל שתבחרו מארז גדול ומפנק יותר, כך תשלמו יותר.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן טווח המחירים הממוצע שאתם צפויים לשלם על רכישה של נרות ריחניים ומפיצי ריח לבית שלכם. בהזדמנות זו, אנו מאחלים שתבחרו את הנרות והמפיצים המתאים לכם ביותר ותיהנו מבית ריחני שנעים לשהות בו.

מפיץ ריח

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם