כמה עולה מחמם מים בגז לבית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחמם מים בגז צפוי לחסוך מכם מקלחות שמתחילות במים חמים ומסתיימות בקור אימים.

אחרי שתתקינו מחמם מים בגז, אתם יכולים לשכוח ממשפטים כמו: "מי כיבה את הדוד??".

בקיצור, חימום מים בגז יכול לשנות לכם את החיים לטובה.

רגע לפני שתצאו לחנות ותקנו את מחמם המים בגז הראשון שאתם רואים, אתם צריכים לדעת כמה פרטים בכל הנוגע להוצאות הכרוכות בקנייה של מחמם מים בגז. אתם תוהים איך תוכלו לקבל את המידע הזה?

בדיוק כאן, בשורות הבאות. ערכנו חיפוש מקיף ברחבי האינטרנט וסיכמנו עבורכם כמה עולה מחמם מים בגז וכמה פרטים נוספים שחשוב שתדעו, בואו נתחיל.

 

כמה עולה מחמם מים בגז?

בחרנו להתחיל בשאלה שהכי מעניינת אתכם, המחיר.

מחמם מים בגז מתקדם ובטיחותי צפוי לעלות לכם בין 2500₪ לבין 5000₪, כאשר המחיר מושפע ממספר גורמים. להלן פירוט אודותיהם:

 

הספק המחמם

אפשר למצוא מחממי גז בהספקים שונים. ההספק שתצטרכו מושפע בין היתר מהשאלה – בכמה נקודות מים אתם משתמשים במקביל?. כלומר, האם אתם משתמשים בו זמנים בשתי מקלחות או שמא רק במקלחת אחת?
בכל אופן. אם ככל שתבחרו במכשיר בעל הספק נמוך, כך תשלמו פחות.

 

חברה וארץ הייצור

בישראל יש מגוון רחב של חברות, יש וותיקות יותר וחדשות אך ההבדל הגדול בניהם הוא ארץ הייצור. היצרנים היפניים כמו ידועים באמינותם ובטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת במקרים רבים לפתור בעיה דרך מענה טלפוני דבר שחוסך עלויות רבות לדוגמא במקרים בהם אנו נתקלים במים פושרים במקלחת ואנו רוצים לדעת מה טמפרטורת המים שיוצאת מהמחמם באמצעות הבקר (שלט רחוק) וכך ניתן לדעת האם הבעיה היא במחמם או במערכת צנרת המים החמים בבית, לדעת את ספיקת המים החמים במחמם בזמן אמת, 10 תקלות אחרונות, זמן עבודה של המחמם מיום היצור ועוד, נתונים חשובים אלה לא קיימים כיום במרבית מחממי מים אחרים, יש לשים לב.

 

מהי עלות ההתקנה של מכשיר חימום מים בגז?

בדקתם פרטים על מחמם מים בגז מומלץ? מצוין. עכשיו זה הזמן לבדוק את עלות ההתקנה של המכשיר.
התקנה בסיסית צפויה לעלות לכם בין 800 ₪ ל- 900 ₪ כולל מע"מ (שימו לב, מדובר בהתקנה בלבד, המחיר לא כולל את העלות של המכשיר).
חשוב שתשימו לב, כדי לחבר את המכשיר לחימום מים בגז, צריך לחבר את המכשיר למים, לגז ולחשמל. כל אחד מהם משפיע על המחיר. פרטים בנושא יובאו בפניכם בפסקה הבאה.

 

תשלומי תשתית גז, מים וחשמל

כדי לתת לכם את הפרטים המדויקים ביותר, נפגשנו עם מומחים מהאתר "אלקטורגז" https://electrogas.co.il. למקרה שטרם הכרתם, אנו מזמינים אתכם לגלוש בו ולהכיר. לדברי המומחים, אלו המחירים הממוצעים להתקנת מחמם מים בגז:

  1. התקנה בסיסית הכוללת עד 5 מטר צנרת גז או מים עלותה בין 800₪ ל- 900₪ בממוצע.
  2. על כל תוספת של מטר נוסף במסגרת ההתקנה יעלה סביב 60₪ ואם יהיה צורך בתוספת של ווסתי גז, ברזים וכל חלק נוסף זה יהיה כרוך גם כן בתוספת תשלום בהתאם לעלות החלקים.

 

אם אתם מתכננים לחמם את המים בבית באמצעות מחמם מים בגז, אתם הולכים ליהנות מכל רגע.
חשוב רק שתכינו את הארנק מראש אבל בטווח הרחוק תחסכו הרבה כסף וזה משתלם מאוד, בהתאם לנכתב לעיל.

 

זרם מים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם