כמה עולה שזלונג? ספות פינתיות מעוצבות

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מדובר באחד מהטרנדים הבולטים בעיצוב הסלון בשנים האחרונות. השזלונג (״כיסא ארוך, במקור מצרפתית) מחובר לספה ויוצר מערכת ישיבה מפנקת, מרשימה ופונקציונאלית.

מערכות ישיבה פינתיות מרשימות ממבט ראשון, הן האלמנט הבולט ביותר מיד עם הכניסה לבית. מלבד היותן גורם עיצובי מובהק, הן נוחות, מפנקות ומאפשרות התאמה לסלון ולצרכים בהרכבים שונים ומגוונים. ספה פינתית יכולה להכיל מספר רב של יושבים סביב מרכז השולחן. המבחר רב ואיכותי והספה תשמש אתכם שנים רבות. הספות הפינתיות יתאימו בדרך כלל לכל סגנון ריהוט שמאפיין את הבית ויתרמו למראה הרמוני ומזמין.

 

תהליך הבחירה

מדידות: לפני שקונים כדאי למדוד את אורך ורוחב הספה והשזלונג, לא לשכוח להשאיר מקום לשולחן (אם יש) ולמעברים פתוחים ונוחים.

אורכים סטנדרטיים לשימושכם: 222, 250 ,288 , 295 , 300 , 310, 340, 350 ס"מ.

צבע: ספות פינתיות מעוצבות מהוות גוש צבע גדול שמשפיע על האופי של הבית. האם יש לכם כבר פלטת צבעים? מה צבע הקיר מאחורי הספה? מה צבע הרהיטים? חשוב להכין מראש צבעים שיכולים להתאים.

חומרים מהם עשויה הספה רצוי לברר ולהשקיע מעט זמן בהכרת המוצר כדי ללמוד עליו ככל אפשר, ממה בנוי שלד הספה, עץ או המתכת? האם אתם מעדיפים ספה קשה או ספה ששוקעים בתוכה? רגליות נמוכות או גבוהות? עץ או מתכת? מה לגבי ריפודים? האם יש לכם ילדים קטנים? האם אתם אוכלים מול הטלביזיה? מה יתאים לתחזוקה ולנקיון? חשוב להתאים את סוג הריפוד, עור/דמוי עור או בד. שימו לב שיש בדים דוחי כתמים ויש גם אפשרות לכבס, בעיקר את הכריות.

מה האחריות שניתנת לספה, האם קיים במלאי – לשלם ולקחת? האם יש לקוחות ממליצים למוצר ולספק? מה מדיניות ההחזרות? חשוב לקרוא גם את האותיות הקטנות!

 

כמה תעלה הספה הפינתית המעוצבת?

הנה כמה החלטות שיקבעו את המחיר הסופי של הספה:

סגנון העיצוב מודרני או קלאסי

מראה מיוחד, ארגז אחסון בתוך הספה או בשזלונג, האם ספה מודולרית, האם קיימת מיטה נשלפת?

 

ספה מותאמת אישית

אם תבקשו ספה מיוחדת שלא קיימת במלאי, כאשר אתם תכננתם ובחרתם את הדוגמה, החומרים והמידות. אין ספק שתגשימו חלום, אבל יש לקחת בחשבון שהמחיר יעלה.

 

הובלה והרכבה

בהתאם למרחק ולתנאי הדירה (באיזו קומה, האם יש מעלית מתאימה)

 

המלצה

כדאי ושווה, להכנס לאתר קאזה ולהתרשם ממגוון הספות הפינתיות המעוצבות, בוודאי תמצאו את מבוקשכם. המלאי רב ומגוון, מוצעים עיצובים יוקרתיים של מעצבים אירופאים ידועי שם והכל במחירים המתאימים לתקציב של משפחה ממוצעת. קיימת זמינות במלאי למירב הדגמים, אפשר לשלם ולקחת מיד. הריהוט המקורי של קאזה מיוצר ברובו בהולנד, דנמרק ופורטוגל. חומרי הגלם טבעיים בגוונים עדכניים לצו האופנה הבינלאומית. אז למה להתפשר על פחות?

ספה פינתית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם