וילונות הצללה לחדר שינה – מה חשוב לדעת?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חדר השינה הוא המקום האינטימי ביותר בבית, שהוא למעשה המקום הפרטי שלכם למנוחה שקטה ורגועה.

העיצוב של חדר השינה מוסיף לרוגע הן בצבעים, הן באיכות המיטה והן באמצעות הווילונות. המאמר יפרט כל מה שצריך לדעת על וילונות לחדר השינה.

 

אני בתוך הבית נמצא, בחדר האינטימי שלי

חדר השינה הוא מקום המפלט שלכם וכאשר אתם מגיעים אליו כנראה שהגיע הזמן למנוחה. אנשים שאוהבים שנ"צ ומחכים לשנת היופי חייבים וילונות הצללה לחדר שינה כדי שקרני השמש לא יחדרו לחדר ויפריעו למנוחתם. ההצללה מתאימה מאוד לאנשים המעוניינים בפרטיות גם ביום וגם בלילה. ישנם סוגי וילונות רבים המעניקים הצללה מווילונות רומאים ועד לווילונות האפלה. רוב וילונות ההצללה יכולים להגיע עם שרשרת או עם מנגנון חשמלי ולכן הם נוחים לתפעול. בכל הסוגים ניתן למצוא מגוון גדלים, צבעים וטקסטורות ולהתאימם לעיצוב חדר השינה. אין צורך לעצב את חדר השינה כמו שמעצבים את הסלון והמטבח, אך בחדר עצמו רצוי ליצור אחידות ולהתאים את הווילונות לריהוט ולצבע הקירות.

 

אילו וילונות מתאימים לחדר שינה בסגנון כפרי?

חדר שינה בסגנון כפרי עשוי בעיקר מעץ מלא. המיטה עם מסגרת עץ, השידות מעץ, כיסוי המיטה פרחוני והווילונות שקופים או שקופים למחצה. המראה מעניק לחדר אווירה ביתית כמו בצימר אך אין בחדר הצללה. על מנת לפתור את עניין ההצללה ועדיין לשמר את הסגנון הכפרי, ניתן לבחור בווילונות האפלה. וילונות אלו מגיעים בשתי שכבות של בדים – שכבה בהירה מבד אוורירי ושכבה כהה יותר ואטומה. כדי להתאים את סוג הווילון לאווירה הכפרית, ניתן לבחור בד פרחוני אטום או צבעי פסטל בהירים. דרך נוספת היא לתלות שני וילונות ולהסיט את השכבה האטומה כשמעוניינים בהצללה.

 

וילונות בהתאמה אישית

ניתן לעצב וילונות בהתאמה אישית על פי כל סגנון בו תבחרו, שיהיו גם פרקטיים וגם קלים לניקוי. תוכלו לבחור בכל סוג של בד וצבע כדי ליצור אחידות עם סגנון חדר השינה ולהתאים אותו לצרכים שלכם, ליצור הצללה ולייצר אווירה ייחודית לטעמכם. אם חדר השינה שלכם קטן, יתאימו לו וילונות כהים יותר. אם חדר השינה שלכם בסגנון מודרני, תוכלו לעשות שימוש בווילונות רומאים. ניתן לרכוש וילונות כאלו מוכנים מראש עם תפירה, וילונות חשמליים, בהסטה ידנית, מבדים העשויים מפשתן ופוליאסטר ועוד. אלו וילונות המעניקים הצללה לחדר השינה ושומרים על מראה נקי ופשוט המתאים לסגנון המודרני. ניתן לתלות את הווילון מהתקרה ולהתאים אותו בהתאמה אישית לחלון החדר. ניתן לתפור וילונות רומאים בקפלים רחבים המעניקים לחדר מראה יוקרתי, או וילונות עם חפים (כיסים) שנתפרים לרוחבו בחלק הקדמי או האחורי שלו בהתאם לבחירתכם. הפופולריים ביותר הם וילונות רומאים מבדים רכים, שתופרים את החוטים שלהם לאורך וכך נוצרים הקפלים.

 

חדר שינה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם