כמה עולה לקנות אביזרים איכותיים לאמבטיה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כל אחד מגיע לרגע של שיפוץ בית ישן או לבנייה של בית חדש – שני הרגעים האלה מרגשים וממלאים את הלב.

בכל אחד מאיתנו נובעת התשוקה לעצב הבית בצורה האידיאלית, היפה, הזולה והנוחה ביותר.

מציאת האיזון בין הקריטריונים השונים היא הסוד להצלחה של העיצוב – כיף להסתובב בבית מדהים ומעוצב, אבל קצת מכווץ את הלב לחשוב על כל ההוצאות, במידה והן היו "מעל הפופיק".

אתם עומדים לחדש את חדר האמבטיה? הכתבה הבאה תעשה לכם סדר במחירים.

 

חשיבות העיצוב בבית שלכם

רבים נוטים לחשוב שעיצוב הוא מותרות שעשירים יכולים להרשות לעצמם. למעשה, האמת היא הפוכה – חשוב שכל אחד יעצב את ביתו לפי היכולת הכלכלית שלו, על מנת ליצור מרחב חם, אוהב ונעים לכל דיירי הבית. מחקרים רבים, ונוסף להם שיטת הפאנג שוואי, מראים כי הבית הוא מרחב משמעותי בחייו של האדם, לכן כדאי שישקיע בו. אז אם אתם משפצים את המטבח כדאי שתזמינו אביזרים לאמבטיה איכותיים ויפים.

 

מחיר של ארונות לאמבטיה

ארון האמבטיה הוא מזמן כבר לא רק מקום אחסון. אם תדמיינו את הבית של ההורים שלכם או של הסבים שלכם – אולי יעלה בראשכם תמונה של ארון לא חינני אבל מאוד נוח. היום לחנויות השונות יש הרבה יותר מה להציע – ארונות בצבעים שונים, מחומרים מגוונים, בגדלים לפי הצורך שלכם ועוד. כל אחד יכול להתאים לעצמו את הארון המדויק עבורו. מחיריהם של הארונות נעים בין 800 שקלים לארון קטן ופשוט – עד אלפי שקלים לארון מעוצב ומרשים.

 

מחיר של כיורים וברזים

הכיור והברז הם אמנם אביזרים קטנים, אבל אם תבחרו אותם בקפידה הם יכולים להשפיע על העיצוב הכולל של האמבטיה. גם אם האמבטיה בצבעים מינוריים, כיור צבעוני וברז עם סגנון ישנו את כל התמונה. מחיר של כיורים נע בין 250 שקלים לאלפי שלקים, תלוי בחנות, בגודל, אם הכיור נעשה בעבודת יד ועוד. מחיר של ברזים יכול להתחיל ב- 100 שקלים אם הוא פשוט ביותר, ולעלות לאלפי שקלים! לא תאמינו אבל עיצוב הברזים הולך ומשתכלל.

 

כמה יעלה כלל השיפוץ?

מלבד הקרמיקה ושאר העלויות של השיפוץ, המחיר של האביזרים תלוי בבחירות שלכם. אם תבחרו בדגמים הפשוטים ביותר, תגיעו למחיר של 2000 שקלים לכל המוצרים באמבטיה בערך. המחיר יטפס ככל שתשקיעו יותר. חשוב לזכור שכסף הוא לא המדד היחיד ליופי, אם אין לכם את היכולת להשקיע אתם תצליחו להפוך את האמבטיה למקסימה בדרכים אחרות.

 

לסיכום

המחיר של אביזרים לאמבטיה הוא מאוד דינמי, כיוון שהעולם של עיצוב הבית משתכלל מאוד והמחירים מטפסים. כלל האביזרים יעלו מאות שקלים או עשרות אלפי שלקים, תלוי ברכישה שלכם. השקיעו באמבטיה שלכם והיכנסו לחנויות הדיגיטליות בהן מגוון האביזרים רחב מאוד.

 

חדר רחצה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם