כמה עולה בריכת ילדים לגינה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הקיץ כבר כאן וזו ההזדמנות להתחיל לארגן את החצר והבית לקראת הימים החמים. כחלק מסדרת מדריכים ייעודית שכתבנו בנושא, יצאנו לבדוק מהם הפריטים שדרושים לכם וכמה תצטרכו לשלם עליהם כדי שתוכלו לעבור את הקיץ בשלום. המדריך הנוכחי יתמקד ברכישה של בריכות ילדים לגינה. אם תכננתם לקנות בריכה שכזו, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו כמה אתם צפויים לשלם עבורה.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

ראוי לציין כי המדריך הנוכחי נכתב תוך ליווי צמוד מטעם אנשים שיודעים דבר או שניים על בריכות. שכן, מדובר בהורים לילדים קטנים שמעבירים את מרבית ימות הקיץ בבריכה שבחצר. אתם וודאי תוהים איך הגענו אל ההורים הללו, אז נציין בפניכם שערכנו סקר באמצעות אפליקציה ייעודית והגענו אל הורים שונים מרחבי הארץ. מדובר ב – 56 איש סה"כ שציינו בפנינו מהן הבריכות שהם עושים בהן שימוש קבוע ומה העלות שלהן. כך שבסופו של דבר, ריכזנו את הבריכות הנפוצות ביותר ואת ממוצע המחירים שלהן.

 

תכירו את הבריכה ה – 1: בריכה צבעונית 3 קומות בצבע גלידה

הבריכה הראשונה שתוצג בפניכם היא בריכה שתגרום לכל פעוט לקפוץ משמחה. מדובר בבריכה שמרבית האנשים ציינו שניתן להשיג אותה בחנות כולבו בר אילן ירושלים. רבים בחרו בה מכמה סיבות:

  1. היא קלה לניפוח
  2. אפשר לקחת אותה בקלות ממקום למקום
  3. היא בגודל מתאים לפעוטות

על בריכה מסוג זה אתם צפויים לשלם בממוצע כ – 40 ₪.

 

תכירו את הבריכה ה – 2: בריכה משפחתית מלבנית ריף טרופי

אם אתם מחפשים בריכה שתוכל להכיל את מרבית בני המשפחה, כדאי שתכירו את הבריכה המשפחתית שמככבת בבתי אב רבים ברחבי הארץ. בריכה זו היא הבריכה המלבנית שכנראה ראיתם בחצר של השכנים או בחצרות של בתים אחרים במהלך טיול רגלי באזור המגורים שלכם. שכן, מסתבר שרבים בחרו בה פשוט כי היא מושלמת. העלות של בריכה זו עשויה לנוע בין 400 ₪ לבין 500 ₪. שכן, אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך מסרו לנו עלויות שונות. כך שנראה שאתם צריכים לערוך השוואות מחירים טרם הרכישה.

 

תכירו את הבריכה ה – 3: בריכה קשיחה חיות יער

יש מי שמעדיפים לקנות רק את הבריכות הקשיחות. אם אתם נמנים בין אנשים אלו, כדאי שתדעו שזו הבריכה שתתאים לכם. העלות שלה נעה בסביבות ה – 180 ₪ והיא תאפשר לילדים שלכם לשחק בה מבלי שתצטרכו לנפח אותה. מדובר בבריכה שמתאימה בעיקר למי מכם שאין להם בעיית מרחב בחצר.

 

כמה מילים אחרונות לקראת סיום

המדריך הנוכחי צפוי להסתיים וזה הזמן להיפרד מכם ולאחל לכם שתמצאו את הבריכה המתאימה לכם ביותר. בנוסף, אנו מקווים שתדעו לבצע רכישה חכמה במחיר טוב ומשתלם. להתראות במדריך הבא, שיתמקד ברכישה של פריטי קיץ חשובים אחרים.

בריכת ילדים לגינה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם