כמה עולה מערכת הידרופונית לבית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חושבים על מערכת הידרופונית לבית? נהדר! מערכת הידרופונית תגרום לבית שלכם להראות מדהים, לכל יושבי הבית לאוכל בריא יותר ותסב לכם הרבה אושר והנאה. מה זה בכלל מערכת הידרופונית? איך הוא עובדת? וכמה יעלה לכם לקנות כזו לבית? מאמר ירוק ומרתק עם כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם רוכשים מערכת הידרופונית!

 

השיטה ההידרופונית לגידול ירקות – מה זה בכלל ולמה זה הרעיון הכי טוב שתשמעו בתחום בצמחים?

תחום ההידרופוניקה הוא תחום שהולך וגדל בקצב מדהים בארץ ובכלל בכל העולם. הכוונה היא לגידול צמחים על מים בלבד ללא מצע אדמה! היתכן? כן בהחלט! באמצעות טכנולוגיה חדישה ניתן לעשות את זה היום אצלכם בבית ודי בקלות! תוכלו לקנות מערכת הידרופונית לבית או למשרד או לכל מקום אחר. ישנם אפילו מספר בתי ספר שכבר מתהדרים במערכות, וכך מחברים את הילדים לגידול צמחים ואכילת ירקות שהם מגדלים בעצמם!

הידרופוני

איך זה עובד?

גידול בשיטה הידרופונית מבוסס על מערכת צינורות המכילים את המים להם זקוק הירק או הצמח על מנת לצמוח, לגדול ולשגשג. הצינורות מהם מורכבת המערכת עשויים מחומרים מיוחדים אשר עמידים בשמש, מאושרים לשימוש במזון, ולא מושפעים מחומרים דוגמת הדשן הידרופוני. את הצינורות מלווה גם מערכת טכנולוגית מורכבת שעוזרת בדישון. מערכת הידרופונית לא דורשת הרבה תחזוקה, לעיתים נסתפק בדישון אחת לשבוע. בשאר הזמן ניתן לה לעשות את העבודה בעצמה!

 

כמה עולה מערכת הידרופונית?

מערכות הידרופוניות מגיעות בהרבה סוגי והרבה גדלים. תוכלו למצוא מערכת גדולות יותר המתאימות למבנים גדולים כגון בתי ספר, משרדים גדולים ועוד. לצידן תוכלו למצוא מערכות קטנות יותר שיתאימו גם למרפסת תל אביבית קטנה. וכמובן שיש גם בין לבין – מערכות למרפסות או בתים גדולים יותר וכדומה.

על מנת לענות על השאלה כמה עולה מערכת הידרופונית עליכם לדעת איזה מערכת תהיו הכי מתאימה עבורכם. חשוב לענות על שאלות כגון – איפה אתם רוצים את המערכת? כמה מהחלל אתם רוצים שהיא תתפוס? ועוד. המערכת ההידרופוניות היא מאד יפה ואסתטית ותהפוך כל מקום לירוק, מעוצב ויפיפה. שיקלו היטב באיזה גודל ואיפה תרצו למקם אותה.

בנוסף יש המון סוגי חומרים מהם ניתן להכין את צינורות המערכת, והחומר משפיע על המחיר. חלק מהמערכות יכולות להיות יותר מעוצבות ואחרות יותר פשוטות. חשוב שתחליטו גם כמה ירקות וצמחים אתם מעוניינים לגדל, גם ההחלטה הזו תשפיע על הגודל ועל מיקום המערכת.

מערכות הידרופוניות יכולות להתחיל מכמה מאות שקלים למערכות מקצועיות וחכמות המתאימות לחללים קטנים יותר. מערכות מורכבות יותר יעלו בין 1200-2500 ש״ח. הכל תלוי כמובן בצרכים שלכם, בצרכי החלל, באסתטיקה ובגודל אותם תבחרו. אז אם חשקה נפשכם במערכת הידרופונית אצלכם בבית או במשרד – לכו על זה! זה תמיד זמן טוב להכניס עוד ירוק לחיים! כך תוכלו להנות מצמחים וירקות משגשגים אצלכם במרפסת בהנאה ובתאבון!

עלות הידרופונית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם