כמה עולה מערכת מים תת כיורית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מי לא חיפש מערכת שתתן לו מים חמים או קרים במהירות וללא צורך להשתמש במי הברז? מערכת תת כיורית היא הפתרון המושלם לסינון מים ושתיית מים טעימים וטהורים. אז מה היא המערכת הזאת? מה היתרונות שלה? ושאלת השאלות, מה המחיר שתשלמו עבורה? כל הפרטים ממש כאן לפניכם. בסוף, תמורת כמה אלפי שקלים, איכות חייכם תשתפר בהחלט

 

מה זה בכלל מערכת מים תת כיורית?

בטח אם יצא לכם ללכת לחנויות כגון עדן בר באר שבע, או כל חנות אחרת של רשת עדן בר, ראיתם את הפרסום על מערכות תת כיוריות. מדובר במוצר חדש שמאפשר להוציא מים חמים או קרים, מסוננים היישר מתוך כיור המטבח שלכם. מדובר בהתקן שיכול להתאים לכל כיור סטנדרטי, וכולל בעצם ברז שמשלב את השני הנוזלים. המערכת כוללת מיכל אחסון יחסית גדול, וכפי שניתן להבין, מותקנת מתחת הכיור. המערכת מאפשרת גם סינון וטיהור של המים, וגם זמינות של מים חמים באופן תמידי. אמנם אין מדובר במים רותחים, אבל הם כן חמים מאוד, סביב 95 מעלות, ולכן תוכלו להשתמש בהם לכל צורך שהוא, אם זה בקבוק חם לילד ואם זה לקפה שלכם בבוקר.

 

למי זה מיועד?

מערכת מים תת כיורית, כמו זאת הנמכרת למשל בחנות עדן בר באר שבע, מיועדת לכל מקום בו יש כיורים ואנשים צורכים מים, קרים או חמים. זה יכול להיות הבית הפרטי שלכם, המשרד בו אתם עובדים, או חדר צוות המורים בבית הספר. כל מקום שאפשר להתקין בו מערכת שתחסוך את השימוש בקומקום, ותעזור בסינון מי הברז שאינם תמיד טובים לשתייה.

 

איך זה עובד?

מדובר בהתקנת ברז נוסף, קטן מאוד, שנבנה ממש על הכיור הרגיל, בדיוק כמו ברזי הסבון הידועים. בלחיצה על הברז, יוצאים מים חמים או קרים, והוא ממלא בכל לחיצה בדיוק את הכמות הדרושה לכם, כוס מים. כמובן שאם תרצו יותר, תוכלו ללחוץ שוב ולקבל יותר. ישנן מערכות שונות שבן ניתן להתאים לעצמכם בדיוק את הטמפרטורה המתאימה לכם, וגם לפי סוג המערכת תוכלו להחליט מה סוג סינון המים שאתם רוצים.

 

מה המחיר של כל זה?

אז כמובן שזו שאלת השאלות, מחירי מערכות מים תת כיוריות יכולים לנוע בין 3,500 ₪ למערכת שכוללת גם מים חמים וגם מים קרים, ועד 8,000 ₪ ואפילו יותר. בסוף, שאלת איכות המערכת, אופן סינון המים שהיא מבצעת, והטמפרטורה אליה מגיעים המים לאחר חימום או קירור, משפיעים באופן דרמטי על המחיר. כפי שניתן לראות טווח המחירים די גדול, ולכם נותר רק לבחור את המערכת המתאימה לכם.

לסיכום, תמורת סכום לא גדול, של כמה אלפי שקלים, תוכלו להפוך את חייכם לנוחים ובריאים הרבה יותר. מדובר בהשקעה חד פעמית של 5,000 ₪ בערך, וזהו, לא תתחרטו.

כוס שתייה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם