כמה עולה שעון מבטון מעוצב?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

שעונים מבטון, הם כבר מזמן הטרנד החדש והחם ששולט על עולם עיצוב הבית והאקססוריז לבית. שעון מבטון הוא בחירה עיצובית מדהימה, שטומנת בחובה גם מספר יתרונות עיצוביים ופרקטיים עבור הבית. לרוב, כשנקנה אקססוריז ונעצב דירה חדשה, ההוצאות שלנו יהיו גם ככה גדולות מכל המעבר הזה ונעדיף להשקיע בשעון מבטון שלא עולה יותר מדי, שמחירו הגיוני ומתקבל על הדעת. לכן וכמו בהרבה קניות אחרות, כדאי להשוות מחירים ולהבין מול מה אתם עומדים. לשם כך על פניכם קצת על כמה עולה שעון מבטון מעוצב?.

 

איפה ניתן לקנות שעון מבטון מעוצב?

כיום, מאחר ורכישת שעון מבטון מעוצב הפכה לטרנד כה אדיר בארץ, נוכל למצוא שעון מבטון מעוצב בהרבה חנויות עיצוב, הן יקרות ומפוארות, והן בחנויות פשוטות יותר ונוחות יותר לכיס. כמובן שהאיכות של השעון והייחודיות שלו, ישתנו מחנות לחנות, א אפשר להגיד בפה מלא שהעובדה שמדובר בטרנד כה רווח ובפריט יפה המעשיר את עיצוב הבית – מדובר בפריט די רווח, שלא צריך לשבור את הראש יותר מדי כדי למצוא אותו, ומספיק שיטוט קליל באינטרנט כדי להשיג כמה אופציות והיוודע למספר חנויות עיצוב שמאפשרות רכישה של שעון מבטון מעוצב. לרוב, תוכלו למצוא ולרכוש שעון מבטון מעוצב בחנויות עיצוב קטנות, למשל בחנות העיצוב מבטון – https://d-a-r-y-a.store.

 

כמה עולה שעון מבטון מעוצב?

המחירים של שעונים מעוצבים בבטון נתונים במנעד רחב מאד, מאחר וניתן לרכוש שעונים כאלה בסטודיו בוטיק ברמה גבוהה, או ברשתות המוניות וזולות יותר. לכן החברה בה תרכשו את השעון, משנה מאד את המחיר, שינוע בין 100 – 400 ₪ בהתאם.

 

למה כדאי לקנות שעון מעוצב מבטון?

עולם הבטון ככל, נכנס מאד בשנים האחרונות לעולם עיצוב הבית והחלל. חומר הבטון החשוף, משדר פרקטיות ופשטות אלגנטית ושובת לב. לכן, חנויות רבות כבר הוציאו קולקציות שלמות העשויות מחומר בטון חשוף ומעובד, וכיום אין רהיט או כלי לבית, שלא תוכלו למצוא בעיבוד של בטון מעוצב.

 

משדר עיצוב ביתי ברמה

מאחר ומדובר בטרנד אדיר נכון לימים אלה בעולם העיצוב לבית, הימצאותו בבית שלנו משדרת עיצוב ביתי מושקע וברמה גבוהה, שהושקעה בו מחשבה ושהוא מחובר בדיוק לשפה העיצובית השולטת כיום במוסדות האומנות ובחנויות העיצוב. אם אתם מחפשים אחר האפשרות לעצב את הבית ברמה גבוהה ומרשימה, בטון חשוף ושעון מבטון יכולים לעזור לעשות כן.

 

מתחבר למסורת האומנותית

לא כולם יודעים זאת, אבל למעשה כל הטרנד של בטון חשוף ושימוש בו עבור הבית ורהיטיו, התחיל עוד במאה שעברה בימי אדריכלות הבאוהאוס המדהימה והמהפכנית. תנועת הבאוהאוס ששלטה בגרמניה ונתנה אותותיה בכל אירופה והעולם כולו, היתה תנועה שנהגה להשתמש בין היתר גם בבטון חשוף, ללא צביעה וללא חיפוי. זו היתה גישה מהפכנית שראתה יופי בחומר ובפונקציונליות. לכן, הימצאותם של חפצי בטון חשוף בבתינו מתחברים למורשת המדהימה של הבאוהאוס ולמסורת האמנותית השלטת עד היום.

קירות מבטון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם