כמה עולים אביזרי ספורט לבית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

טרנד חדרי הכושר הביתיים וההתעמלות הביתית, שהתגבר מהטעמים הברורים לאורך תקופת מגפת הקורונה, הביא אותנו לחקור ולבדוק כמה נצטרך להוציא מהכיס על מנת לאבזר את ביתנו באביזרים ומכשירים שיאפשרו לנו להתאמן בלי לצאת מהבית – הפרטים לפניכם!

 

אז למה בעצם?

אז בעצם, אביזרי ספורט לבית – למה? כאמור, מגפת הקורונה לימדה את כולנו להסתגל לרעיון של לבצע את הפעולות היומיומיות שהתרגלנו לבצע מחוץ לבית – בין ארבעת קירותינו. כאשר אביזרי הספורט אצלנו, אנחנו לא תלויים בשעות הפתיחה של אף חדר כושר, לא צריכים להתאמץ בתחום ההתניידות, לא תלויים במזג האוויר – ולמעשה, כפופים רק לעצמנו!

מלבד אימון עצמאי, בעזרת אביזרי ספורט בבית נוכל גם להצטרף לאימונים המתקיימים במסגרת הזום, וכך נוכל לשמור על היתרון של מאמן עצמאי לצד היתרונות של חדר כושר ביתי.

 

מכשירים "פשוטים"

גם מי שלא שואף להקים חדר כושר עשיר בביתו, וודאי ירצה להצטייד במספר מכשירים בסיסיים.

משקולות, אשר השימוש בהם הוא מהאימונים הנפוצים ביותר בעולם וכן מסיע לשימור יעיל של רמת כושר גופני ועיצוב גוף, יעלו לכם במסגרת עשרות בודדות של שקלים לזוג – זאת בהתאם לסוג המשקולות, למשקל ולציפוי. מעמד משקולות מקצועי יעלה עד 500 ש"ח, בהתאם לגודלו.
מזרני התעמלות ויוגה, שיסייעו לכם לשמור על נוחות ובריאות בעת ביצוע תרגילי ישיבה או שכיבה, ינועו בטווח של כ-50 ש"ח ועד 150 ש"ח, בהתאם לסגנון והעיצוב, לגודל ולמרקם.
רצועות וגומיות אימון, המשמשות לתרגילי חיזוק שרירים, יציבה, מתיחות ואף תרגילים פיזיותרפיסטים, ינועו במחירן מעשרות בודדות של שקלים ועד כ-200 ש"ח לגומיות-כוח מקצועיות.
המחירים לא יהיו יקרים יותר גם במוצרים נוספים, לדוגמת כדור-פיזיו, "פיתת יציבה", כדור שיווי משקל ועוד.

 

 

מכשירים "מתקדמים"

בכל הקשור למכשירים "המתקדמים", השאלה העיקרית היא עד כמה באמת תרצו להשקיע.

כך לדגמה, הליכון מספק יכול לעלות לכם כ-12,000 ש"ח ולשמש כמסלול ריצה נוח ומקצועי. עם זאת, הליכונים עם אופציות נוספות (קצבים נוספים, שיפוע, זיכרון פנימי וכו') יכולים לעלות גם 17,000 ואף 20,000 ש"ח.
ספת כושר או ספסל אימונים לאימוני רגליים או חזה, על סוגיהם המגוונים והשונים, יעלו בטווח שבין 2,000 ל- 3,000 ש"ח.
אופני כושר יגיעו לעלות דומה, וגם כאן, כל שדרוג במכשיר יביא עימו עלייה במחיר.

המתקדמים שמבניכם, וודאי יתעניינו גם במכשיר בסגנון מולטי טריינר – כזה המשלב אימוני רגליים, מתח, חזה ויד – עלותו עשויה להגיע גם ל- 15,000 ש"ח.

 

בטיחותכם חשובה!

גם אילו בחרתם לאבזר את ביתכם במכשירי כושר מסוג כזה או אחר, חשוב להקפיד על אימון אך ורק לאחר ייעוץ מקצועי, ובחירת מכשירים התואמים את יכולותיכם, מצבכם הבריאותי, משקל ותזונה. חשוב לקנות את אביזרי הכושר רק מחנויות מקצועיות ורק לאחר התייעצות מקצועית.

לצורך אימוני כושר ביתיים איכותיים – אבזרו את ביתכם במכשירים מקצועיים, בטוחים ויעילים!

משקולות

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם