כמה עולה שטיח צמר מודרני לבית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כאשר מעצבים דירות מודרניות, דירות שפעמים רבות מאופיינות בקווים חדים, צבעים קרים ושילוב של חומרים כמו בטון ומתכת, נוצרת אווירה מעט קרה בבית. על מנת להוריד את תחושת הקרות ובו בזמן להותיר את המודרניות של הבית אחד הפתרונות הוא שילוב של שטיחים.

 

שטיח צמר מודרני לבית

כאשר בוחרים שטיחי צמר שרוצים שהוא יחמם את האווירה בבית, צריך לשים לב לכמה פרמטרים משמעותיים כאשר מגיעים לרכוש אותו – על מנת שהוא יתאים באופן הטוב ביותר לאווירה בבית, יעשה את מטרתו וכמובן יהיה במסגרת התקציב המתוכנן לרכישה זו.

 

בחירת החומר

בחירה של שטיחי צמר היא בחירה מוצלחת ביותר, בייחוד בדירות או בבתים שבהם המרצפות של הבית עשויות בטון, או חומרים שמתקררים במהירות – הצמר מאפשר הן דריכה מאוד נעימה ונוחה על השטיח, מלבד למראה החם שהוא מייצר.

בחירה של שטיח צמר על פני שטיח שעשוי מחומרים אחרים היא בחירה משמעותית בבחירה של שטיחים מודרניים. שכן, כיום ישנם חומרים רבים שמהם עשויים השטיחים ולכל אחד ישנן תכונות ייחודיות אחרות שמשרתות מטרות אחרות – בייחוד מטרות אסתטיות או שימושיות (למשל בבתים שבהם יש ילדים ירצו שטיחים מבד שיהיה קל לנקות).

 

האווירה בבית

כאשר בוחרים שטיח צריך לשים לב איזו מטרה מעוניינים שהוא ישרת. למשל, אם רוצים שהוא יחמם את האווירה בבית – כדאי שהשטיח יהיה בצבעים יחסית יותר חמים על מנת שהוא יוכל "לשבור" את פלטת הצבעים הקרים שנמצאת בשאר חלקי הדירה.

לעומת זאת, אם מעוניינים שהשטיח יהיה יחסית סולידי במראה שלו, לצד שימושים פרקטיים יותר כמו חימום הרצפה או תבנית מגניבה ולא מעוניינים שהוא יזריק צבע נוסף – זוהי בחירה משמעותית שצריך לשים לב אליה כאשר בוחרים מלכתחילה את השטיחים.

 

הצורה

שטיחי צמר עשויים מכל מיני צורות – שטיחים עגולים, מרובעים, משולשים או בכל צורה אחרת. כדאי לבדוק האם הצורה המיוחדת של השטיח משתלבת כהלכה עם הצורות השונות של הרהיטים שיש בבית – שטיח עגול לא בהכרח יתאים לחללים מסוימים.

 

הדפוס

אחת הבחירות הגדולות שצריך לשים לב אליהן כאשר בוחרים שטיח היא מה הדפוס שיהיה על השטיח, למשל אם מעוניינים שהשטיח יכלול צורות שמשתלבות כהלכה עם צורות שמופיעות גם כן בכריות הספה או על פריטי עיצוב אחרים בכלל.

באמצעות בחירה נבונה של הדפוס ניתן יהיה לייצר אווירה שכל אורח ישים לב אליה של ירידה לפרטים הקטנים ובחירה מדויקת של כל פריט ופריט, זוהי תחושה אידיאלית שניתן להשרות לאורחים והיא בהחלט מוסיפה מאוד למראה של הבית.

 

המחיר

המחיר של שטיחי צמר מודרניים מאוד משתנה מאחד לאחד והוא תלוי בפרמטרים השונים שהצגתי. בהערכה גסה טווח המחירים נע החל מחמש מאות שקלים ועד כמה אלפים, מדובר בפריט חובה לכל דירה מודרנית!

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם