כמה עולים פתרונות הצללה ולמי זה מתאים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לקראת הקיץ אחד הדברים הכי חשובים הוא לדאוג לפתרונות הצללה מתאימים. פתרון הצללה איכותי יעזור לנו להפוך שטחים שלא היינו יכולים לנצל במהלך הקיץ לכאלו שבהחלט ניתן לשהות בהם, גם בימים שבהם הקיץ הישראלי נמצא בשיאו.

 

פתרונות הצללה

אם גם אתם מבינים שהגיע הזמן לדאוג לפתרונות הצללה מתאימים קלאוד זה המקום הנכון לחפש אותם. יריעות הצללה, רשת צל ועוד שלל פתרונות הצללה הם רק חלק ממה שתוכלו למצוא אצלנו. אבל עוד לפני שנספר לכם על פתרונות הצללה, חשוב להבין שניתן לבחור פתרון הצללה רק אחרי שבוחנים את השטח שבו הפתרון אמור להיות מותקן, ורואים שאכן ניתן להתקין אותו שם.

 

מפרשים

הפתרון הראשון שעליו נדבר אלו מפרשי צל. מדובר על פתרון הצללה שנועד לא רק להצליל את השטח אלא גם לדאוג שתהיה בו זרימת אוויר טובה וכמובן תאורה. לאור זאת, הפרישה של המפרשים הללו היא לא בצורה אופקית לגמרי אלא בצורה שמזכירה יותר מפרש של ספינה ומכאן גם מגיע השם שלהם.

מבחינת המחיר הפתרון הזה יהיה יקר יותר מאשר יריעות הצללה רגילות, כיון שצריך גם להתקין את המפרשים בצורה לא קלאסית. הפתרון הזה מתאים למי שרוצה לא סתם הצללה קלאסית אלא משהו שמעבר. ניתן גם להתקין מפרשים דקורטיביים מה שימשוך את תשומת הלב של מי שנמצא מתחתם. המחיר של הפתרון הזה הוא כמה מאות שקלים עבור יריעה, לא כולל עלות ההתקנה.

יריעות צל

פרגולות

עוד לפני שנדבר על היתרונות שיש לפרגולות בתור פתרון הצללה, חשוב לזכור שמבחינת מחיר זה כנראה הפתרון היקר ביותר. בניגוד לפתרונות האחרים, הפרגולה היא מבנה של ממש, בדרך כלל מעץ ולכן היא תעלה לכם יותר מאשר פתרונות אחרים. המחיר של פרגולה היא לפי מטר רבוע, כאשר המחיר הממוצע בישראל לפרגולת עץ הוא בערך 500 ₪ למטר.

אם תלכו על פרגולת אלומיניום דווקא, המחיר יכול להגיע גם לפי שלוש מאשר פרגולת עץ. עם זאת, מבחינה דקורטיבית פרגולה היא כנראה הפתרון היפה ביותר, והיא גם תהיה עמידה יותר מאשר פתרונות הצללה אחרים.

 

יריעות הצללה

הפתרון האחרון שנציג לכם אלו יריעות הצללה. היריעות הללו נמתחות בצורה אופקית מעל השטח שאמור להיות מוצלל. היתרון המרכזי של היריעות הוא במחיר שלהן, ואם אתם לא מחזיקים בתקציב גדול זה הפתרון שהכי מתאים לכם. בנוסף, בשטחים גדולים שבהם לא ניתן לבנות פרגולה או להתקין מפרשי צל באופן שיהפוך את השטח לנקי משמש היריעות הללו הן הפתרון הנכון.

 

לסיכום

פתרון הצללה מתאים הוא מה שיאפשר לכם לנצל עוד שטחים במהלך הקיץ. כאן קיבלתם סקירה על מספר פתרונות הצללה שיכולים להתאים במגוון מצבים. הדבר החשוב ביותר הוא לבחון את תנאי השטח שבו אתם רוצים לבצע את ההצללה לפני שאתם בוחרים פתרון.

פתרונות הצללה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם