כמה עולה לשים בבית מערכת חימום תת רצפתית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

החורף מתקרב ובא ויחד איתו מגיע גם הצורך שלנו להתקין מערכת חימום איכותית בבית. בהתקנה של מערכת חימום יש כמה שיקולים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון, כאשר בראש ובראשונה ניצב המחיר של אותה מערכת. אחת האופציות שעומדות לפניכם היא מערכת חימום תת רצפתי, ואנחנו כאן כדי לספר לכם על המחיר שתעלה לכם התקנה של מערכת כזו.

 

מערכת חימום תת רצפתי

עוד לפני שנדבר על העלות של מערכת חימום תת רצפתי, חשוב להבין מהי בדיוק אותה מערכת. את חימום הבית ניתן לעשות במספר שיטות. תנורי חימום, מזגן, אח ורדיאטורים הם חלק מאמצעי החימום הפופולריים כיום, אולם לכל אחד מהם יש חסרונות משמעותיים, מה שמוביל אותנו להעדיף מערכת חימום תת רצפתי.

המערכת הזו היא פשוט צינורות שמותקנים תחת רצפת הבית, מתחממים והחום שלהם עולה למרחב הבית. המערכת בנויה על העיקרון הפיזיקלי שלפיו אוויר חם קל יותר מהאוויר הרגיל ולכן עולה כלפי מעלה, מה שיגרום לפיזור חום אחיד בכל הבית. את הצינורות ניתן לחמם על בסיס מים או על בסיס חשמל, כאשר לכל אחת מהשיטות הללו יש את היתרונות שלה.

מערכת חימום תת רצפתי

 

עלות המערכת

את העלות של המערכת יש לחלק לשני חלקים. החלק הראשון נוגע לעלות המערכת עצמה, כאשר המחיר הממוצע נע בין 120 ₪ ל160 ₪ עבור מטר מרובע אחד. המחיר הזה יכול להיות זול יותר אם מתקינים את המערכת בחלל גדול, וכמובן שיכול להיות גבוה יותר במידה וההתקנה נעשית בחלל קטן. בנוסף, כדי לווסת את החום שהמערכת מפיצה יש להתקין בקר חום בכל חדר שעולה כמה מאות שקלים.

 

מרחב ההתקנה

עוד נתון שמשפיע על המחיר הוא כמובן המרחב שבו אתם מתקינים אותה. התקנה של מערכת בבית שנמצא בבנייה קלה הרבה יותר מאשר התקנה שלה בבית שבנוי כבר. חברה מקצועית תוכל להעניק לכם שירות בכל מקום, אולם קחו בחשבון שקשיים במרחב ההתקנה יבואו לידי ביטוי במחיר הסופי.

 

יתרונות המערכת

שני היתרונות המרכזיים של מערכת חימום תת רצפתי זה במחיר ובבטיחות שהן מעניקות למשתמשים בהן. מבחינת מחיר, ההתקנה אולי נראית לכם יקרה, אולם התפעול של המערכת זול יותר מאשר מזגן שדולק למשך שעות ארוכות. בנוסף, מבחינה בטיחותית גופי החימום חסויים לגמרי, מה שמאפשר לכם להיות רגועים בכל הנוגע לשריפה או נזק אחר שמערכות חימום אחרות גורמות.

 

לסיכום

התקנה של מערכת חימום תת רצפתי תאפשר לכם להנות מפיזור חום אחיד ברחבי הבית בצורה נעימה שלא מעמידה אתכם בפני אף סכנה בטיחותית. המחיר של המערכת נע סביב ה150 ₪ עבור מטר רבוע, יחד עם תוספת עבור בקרי חום שנמצאים בכל מרחב בפני עצמו. עליכם להקפיד על מתקין מוסמך ומקצועי שיוכל להעניק לכם מערכת איכותית שתחמם את הבית שלכם בצורה נעימה.

יתרונות המערכת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם