סננס – הבחירה המושלמת לעיצוב הבית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

משפצים, עוברים לדירה חדשה או סתם בא לכם עיצוב אחר וחדשני לבית? זה הזמן לבחור הכל במקום אחד ובקנייה מרוכזת. קבלו את כל מה שצריך לדעת על עיצוב הבית בסננס.

 

לקנות אונליין לבית

נמאס לכם מהשטיח הישן והמרופט, אתם רוצים להבליט את החלל באמצעות קיר מחופה, לשנות סגנון עיצוב, לבחור וילונות חדשים ואלגנטיים וכד' – הגיע הזמן לבדוק את הקטלוג של סננס. תוכלו למצוא את כל החידושים המעודכנים לעיצוב הבית במבחר מותגים מהארץ ומחו"ל, במידות שונות, צורות, טקסטורות ובכל הגוונים והמרקמים. מדובר על פריטים איכותיים מחומרי גלם טבעיים וברמת גימור גבוהה שניתן להזמין בצורה קלה ומהירה באתר.

 

איך מחדשים את הבית?

מספיק להחליף פריט אחד וכבר הסלון או חדר השינה בבית יראה לכם אחרת. למשל, הסלון הוא המקום הראשון אליו נחשפים האורחים המגיעים לביקור. הוא צריך להיראות אסתטי ומותאם מבחינת הריהוט והאקססוריז הנוספים. חידוש הווילונות או השטיחים בסלון יכול להוסיף המון לעיצוב ולשבור את האחידות כך שתיווצר בחלל הרמוניה שתגרום לו להיות גדול ואלגנטי יותר.

אם אתם חושקים בסלון בסגנון מודרני, שמרו על קו פשוט ונקי, מינימליזם וחפו את אחד הקירות בטפט או בחיפוי ויניל בצבע אחיד או בטקסטורה לטעמכם ובהתאם לריהוט. לעומת זאת, כדי לקבל סגנון כפרי השתמשו בחיפוי קירות מעץ, וילונות בצבע בהיר ושטיחים בצבעים בולטים.

 

חפשו פרקטיות ותחזוקה קלה

כאשר מעצבים את הבית בפריטים שונים אומנם המראה שלהם חשוב אך לא פחות מחומרי הגלם ותחזוקתם. למשל, השטיחים והווילונות צריכים להיות קלים לניקוי, הפרקטים צריכים להיות עמידים למים ולכן עדיף להשתמש בחומרים פולימרים. באתר הרשת ניתן לרכוש גם חומרי תחזוקה כמו נוזלים לחידוש הפרקט, חומרי הגנה לעץ וציוד נלווה כמו חומרי בידוד לרצפה או דבק טפטים בנוסף לטפט האהוב עליכם. ככל שהפריטים השונים בבית יהיו מתוחזקים הם יחזיקו לאורך שנים מבלי שתצטרכו להחליף אותם לעיתים קרובות.

 

הטרנדים המובילים לעיצוב הבית

בכל שנה הטרנדים מתחלפים בין אם מדובר בצבעים של הפריטים השונים ובין אם מדובר בפתרונות הצללה או טפטים שעושים קאמבק. בחירת צבעים דרמטיים כמו ורוד עתיק, סגול, כחול או ירוק הם המובילים בשנים האחרונות כמוצרי טקסטיל לבית או כצבע לקירות. מבחינת הצללה, וילונות הבד חוזרים ובגדול וכך גם הטפטים המרהיבים בשלל טקסטורות ושטיחים מצמר, ויסקוזה או משי.

מאחר והמודעות לסביבה עלתה גם היא בתקופה האחרונה, אנשים רבים בוחרים להשתמש בפריטים המשלבים חומרים טבעיים. למשל, פרקטים מעץ טבעי הקלים לתחזוקה ועוד. לסיכום, חפשו בקטלוג של האתר את המותגים השווים של מעצבים ידועים והתרשמו מרעיונות העיצוב בקטלוג על מנת לחדש את העיצוב של הבית וליהנות לפחות מפריט אחד או שניים שישנו את כל האווירה בבית.

עיצוב בית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם