כמה עולה פרגולת אלומיניום לבית

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

פרגולת אלומיניום היא אחד המוצרים המעניינים שיצאו אל השוק.

פיתוחים טכנולוגיים מאפשרים לייצר אלומיניום בהתאמה מושלמת לייצור פרגולות ואפילו אלומיניום דמוי עץ, שנראה כמו עץ, אבל מחזיק בכל היתרונות של אלומיניום.

אז מהם היתרונות של פרגולת אלומיניום ואיך זה משפיע על המחיר?

 

מחיר פרגולת אלומיניום

פרגולות אלומיניום באופן כללי יקרות יותר מאשר פרגולות עץ במידה ניכרת.

אפשר לראות דוגמה פשוטה לכך, אם מבקרים באתר של פרגולה מאסטר, המציע גם מחירון מפורט.

המחיר הגבוה של פרגולה אלומיניום מהווה את אחד החסרונות היחידים של פרגולה כזאת, אשר היתרונות הרבים שלה מחפים גם עליו:

 

עמידות גבוהה בפני פגעי מזג האוויר

אלומיניום הוא חומר עמיד במיוחד, אשר אינו מחליד במגע עם מים, אינו מתחמם בחשיפה לשמש ישירה, אינו מתבלה בקלות ולכן מחזיק מעמד לשנים ארוכות.

 

תחזוקה מינימלית

אופן הייצור של אלומיניום, שיטת הצביעה של קורות הפרגולה, לצד התכונות הייחודיות של אלומיניום הופכת את הפרגולות לפרגולות שאינן זקוקות כמעט לשום תחזוקה כלל. רק מדי כמה שנים, יש צורך לבצע מעט תיקונים בצבע, אבל אין קורוזיה, או ריקבון, אין רגישות למזיקים, הצבע לא מתקלף ולכן הפרגולה נחשבת עמידה במיוחד.

 

מגוון עיצובים

כבר הוזכר כאן נושא הפיתוחים הטכנולוגיים בתחום ייצור אלומיניום, אבל המשמעות של העניין היא שאפשר כיום לייצר אלומיניום במגוון גדול של עיצובים, צורות ומרקמים, כולל אלומיניום דמוי עץ. תכונה זו הופכת את האלומיניום לחומר אטרקטיבי ביותר לייצור אלמנטים שונים בבית ובחוץ, שכן אפשר לקבל את העמידות הגבוהה של האלומיניום לצד המראה האטרקטיבי של חומרים אחרים, כמו עץ.

 

גורמים המשפיעים על מחיר הפרגולה

בדומה לפרגולות עץ, גם מחיר פרגולת אלומיניום מושפע מגורמים בנאליים, כמו גודל הפרגולה, שכן ככל שהפרגולה גדולה יותר כך יש צורך בחומר גלם רב יותר ושעות עבודה ארוכות יותר.

כמו כן, גם מצב השטח משפיע על מחיר הפרגולה, שכן אם לא צריך להכין את השטח במיוחד, מן הסתם הדבר מוזיל את עלויות ההתקנה, כאשר הכנה מקדימה של השטח מעלה את הסכום באופן טבעי.

כמו כן, פרגולת אלומיניום יכולה להיות מצוידת במנוע חשמלי, לצורך פתיחה וסגירה של תריסים, הזזה של ההצללה ועוד. באופן טבעי תוספת מנוע חשמלי מייקרת את הפרגולה.

לבסוף, כמו פרגולות עץ, גם פרגולות אלומיניום יכולות להיות צמודות לקיר, תלויות, או עומדות על 4 רגליים, בסגנון גזיבו. לכל אחד מהסגנונות הללו חסרונות ויתרונות, כמו גם מחיר שונה.

 

לסיכום

לצורך הערכת מחיר נכונה של הפרגולה שאתם רוצים לרכוש, הפעולה החכמה ביותר שתוכלו לעשות, היא לבקש הצעת מחיר מכמה ספקים שונים, לפי מפרט מדויק של מה שאתם רוצים שיהיה בפרגולה שלכם, הגודל הרצוי וכן הלאה. השוו בין הצעות המחיר ובחרו את הטובה ביותר! בהצלחה!

 

פינת ישיבה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם