כמה עולה בריכת פיברגלס?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בריכה פרטית בחצר הבית שלנו? היא חלומו הרטוב של כל ישראלי – תרתי משמע! בריכה מאפשרת לנו פינוק אמיתי, ובמיוחד במדינת ישראל שטופת השמש ברוב ימות השנה. כשיש לנו בריכה פרטית בחצר, אנו יכולים ליהנות מחוויה משפחתית אינטימית, ללא סידורים, נסיעות, חניה וטרטור, אנחנו יכולים לפנק את האורחים שלנו בשכשוך נעים, ואנחנו יכולים ליהנות מחוויה רומנטית קרירה עם כוס יין או בירה. יש מספר סוגים של בריכות, העשויות חומרים שונים ומתאפיינות בשוני מבחינת תהליך ההקמה שלהן. בריכת פיברגלס היא בין הפופולריות ביותר בשוק, וזאת עקב היתרונות הרבים שהיא מביאה עמה! כמה עולה להקים בריכת פיברגלס?

 

בריכה בחצר – חלום רטוב!

הקמת בריכה בחצר הבית שלנו דורשת תהליך התחלתי מעט מתיש, הכולל בירוקרטיה ותכנון מקצועי. יחד עם זאת, רוב האנשים רואים לנגד עיניהם את היתרונות הצפויים להם לאחר מכן, מחליטים ללכת על זה ומרוויחים בענק! בריכה פרטית, מעבר לעובדה שהיא מוסיפה יופי רב לבית המגורים שלנו, גם מהווה פינוק אמיתי לימי הקיץ הרבים שאנו מכירים טוב כל כך בתור ישראלים. במידה ונברר על סוגי בריכות, נמצא שיש כמה סוגים עיקריים של בריכות הנבנות בישראל, כשאחת הפופולריות שבהם היא בריכת פיברגלס !

 

מהי בריכת פיברגלס?

מדובר בבריכה העשויה חומר חזק ויציב, ומתאפיינת בדפנות בעובי של בין 12-15 ס"מ. בריכה כזו יכולה להיות ממוקמת מעל פני האדמה, או בתוכה לאחר חפירה ייעודית. מהם יתרונותיה של בריכה כזו?

 

יתרונות של בריכת פיברגלס

התקנה פשוטה

ביחס לבריכות בטון או בריכות מתועשות – בריכת פיברגלס היא פשוטה להתקנה, וזה הופך את תהליך ההקמה שלה לקצר במיוחד. הבריכה היא יצוקה, מוזמנת מראש, ומגיעה אל בית הלקוח להתקנה לאחר מספר ימים – כתלות בחברה המבצעת.

 

עיצוב אישי

חברות מסוימות מייצרות את בריכות הפיברגלס באופן ידני, ולכן מאפשרות ללקוח להנחות את עיצוב הבריכה ממש כפי שהוא רוצה!  בריכות פיברגלס יכולות להגיע בצורות ובצבעים מגוונים.

 

תחזוקה פשוטה

אופי החומר שממנו עשויה הבריכה, הופך אותה לעמידה במיוחד בפני כימיקלים וחומרים אחרים, ולכן התחזוקה שלה היא פשוטה יחסית.

 

מחירה של בריכת פיברגלס

מחירה של בריכת פיברגלס מהווה יתרון נוסף, היות והוא זול ביחס להקמת הבריכות האחרות. כך למשל, בריכת בטון קלאסית עשויה לעלות פי שלוש מאשר בריכת פיברגלס! הסיבה לכך היא שדרושים פחות תכנונים אדריכליים על מנת להציב בריכת פיברגלס, וקל וחומר – אם היא מיועדת להיות מעל הקרקע. והסיבה הנוספת היא – בריכת פיברגלס מיוצרת ביציקה במפעל, ולאחר מכן מובילים אותה לבית הלקוח להתקנה בלבד, מה שמונע את עלויות הבניה הממושכת הדרושה עבור בריכת בטון. המחיר יכול להשתנות בהתאם לבקשות הלקוח, גודל הבריכה ומחירון החברה המבצעת, ולרוב הוא נע בטווח של בין כמה אלפים, ובין כמה עשרות אלפי שקלים.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם