כמה עולה דלת יוקרה בעיצוב ייחודי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

דלתות הן מזמן לא מוצר אשר קונים רק בגלל צורך.

הדלתות הפכו למוצר צריכה בסיסי בעל תתי קטגוריות רבות ועיצובים שונים, ואף לפריט עיצובי מיוחד אשר מותאם באופן ישיר לקו העיצובי של הבית.

כיום, התחום עבר מתיחת פנים ויש בו תמורות ושינויים רבים, אשר מקנים מרחב תמרון רב בקטגוריות דלתות היוקרה.

במאמר שלפניכם נדון בשאלה כמה עולה דלת יוקרה בעיצוב ייחודי.

 

דלת יוקרה – מה נכלל בקטגוריה?

דלת זכוכית, דלת עם חלונות, דלת מעץ מלא, דלת מפורמייקה, דלת עם מנגנוני נעילה מיוחדים ועוד המון סוגים והבחנות שונים שהם רק חלק מתעשייה שלמה. כיום, ההיצע הקיים בשוק דלתות היוקרה הינו רחב מאוד, ובהתאם ישנם המון יצרניות וכן יבואניות של דלתות יוקרה.

קשה להבחין בהבדל בין דלת זכוכית לדלת מעץ מלא מבחינת המחיר, ובהבדלים נוספים, ולכן, בחלקים הבאים של המאמר נדון במספר פרמטרים חשובים שעשויים להשפיע על מחיר דלת היוקרה.

 

חומרי הגלם

לחומרי הגלם מהם עשויה הדלת ניתן משקל רב, הן באופן כללי והן מבחינת המחיר. אחד הפרמטרים הבולטים ביותר אשר משפיעים על מחיר הדלת הוא חומר הגלם, שכן החומר ממנו עשויה הדלת משפיע גם העמידות של הדלת לאורך זמן וגם על הבטיחות שלה (אחרי הכל, מטרתה להגן עלינו מפני גורמים לא רצויים מבחוץ).

כמובן שלחומרי הגלם יש גם השפעה על המראה של הדלת ועל היכולת לעצב אותה. דלת מפלדה לעומת דלת מעץ הינו דבר אחר לגמרי. כמו כן, דבר אשר נפוץ בדלתות היוקרה הינו שילוב של מספר חומרים, כך למשל בדלת שחלקה עשויה זכוכית וחלקה עץ מלא. באופן כללי, ככל שהחומרים מהם עשויה הדלת יותר עמידים וכבדים, לצד מידת השכיחות שלהם בשוק והקושי בהשגה שלהם, כך מחיר הדלת יהיה גבוה יותר. כמובן שבמחיר עצמו נכללים גם היבטים עיצוביים, אך בפסקה זו נתמקד בהשפעה של חומרי הגלם.

 

מערכת הנעילה

אמנם מדובר בדלת יוקרה, אך מטרת הדלת בסופו של דבר הינה לשמש כפתח הכניסה והיציאה מהבית ואליו, או ככל שמדובר בדלת פנים – מהחדרים ומחוצה להם. אחת מן המטרות הברורות של דלתות הינה להוות איזור חיץ בין הבית או החדר לבין החללים שמחוצה להם. כלומר, מטרתה להגן על דיירי הבית מפני איומים או גורמים לא רצויים מבחוץ. לכן, למנגנון הנעילה ישנה חשיבות רבה.

בדלתות רבות ישנן מערכות נעילה שונות, שהופכות את הדלת לעמידה יותר מפני פריצות ואיומים שונים. ככל שמנגנון הנעילה מורכב יותר, כך הוא קשה יותר לפריצה, ובפועל הוא נחשב מוגן יותר ולכן יקר יותר.

 

בפועל – כמה עולה דלת יוקרה בעיצוב ייחודי?

ובכן – תלוי. מחירה של דלת יוקרה בעיצוב ייחודי מושפע משני הגורמים המפורטים מעלה וכן מגורמים נוספים, ולכן צריך לבחון את האופציות השונות שעומדות בפניכם. כמובן שהשאלה גם מושפעת מהעיצוב הכללי של הדלת ומהמעצב העומד מאחורי הדלת.

באופן עקרוני, ניתן למצוא דלתות יוקרה במחירים של אלפי שקלים בודדים ואף למעלה מ-10,000 שקלים, והכל תלוי במאפייני הדלת השונים.

כניסה לדירה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם