כמה עולה סוגים שונים של בריכות bestway

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עם התובנה כי לבריכה עילית יתרונות רבים על פני בריכה טמונה, הדרישה לרכישת הבריכות העיליות בקרב צרכני דירות גן ובתים פרטיים עולה וזה בתורו משפר את מחירי העלות לבריכות הללו גם אל מול יצרני איכות כגון bestway. אם כך, אז כמה עולה סוגים שונים של בריכות bestway?

 

סוגי הבריכות הקיימים

בין סוגי בריכות bestway ישנם 2 סוגים עיקריים של בריכות:

  1. בריכות קטנות ובריכות ילדים – בעלי שטח קטן וגובה נמוך אשר מטרתם למלא לילדים בריכה לשהות ובילוי במים למספר שעות ובכך חוסך את הצורך במשאבה.
  2. בריכות גדולות ממדים – בריכות עמוקות יותר ובעלי שטח גדול יותר המכילות מקום למספר אנשים בוגרים. בריכות אלה נתמכות במסגרת וברגליים תומכות סביב הבריכה ולרב מילוי בריכות אלה במים מצריך גם משאבה לסינון המים לטובת מניעת הצטברות חיידקים במים עומדים ושימוש חוזר במי הבריכה במהלך ימי הקיץ ובכך נחסך הצורך במילוי הבריכה במים טריים.

 

היתרונות של הבריכות השונות

  1. הבריכות לילדים והבריכות הקטנות יתרונן בכך שאין צורך לרכוש משאבה לצורך סינון המים. וההורים יכולים לספק לילדים הנאה ובילוי בבריכה בחצר הבית גם אם מדובר בחצר בית משותף בבניין מגורים. בסיום השהות ניתן לשפוך את המים ולקפל את הבריכה ולאחסן אותה ללא צורך במקום אחסון רב.
  2. בריכות גדולות ממדים מאפשרות למשפחה וחברים להנות מבריכה בחצר הדירה או הבית לאורך ימי הקיץ ללא צורך במילוי חוזר של הבריכה במים וזאת ע"י הפעלה של משאבת סינון הפועלת ומייצרת תנועה ומחזור המים וכמו כן, מבצעת סינון מפני חיידקים. לרב, בריכות אלה יגיעו בערכה עם פילטר ומשאבה בעלת תפוקת שאיבה המותאמת לגודל הבריכה.

 

דגשים נוספים שכדאי להתייחס אליהם

תדירות ותקופת השימוש בבריכה הינה מרכיב שיש לשים עליו את הדעת. היות ולעיתים הבריכה שבחרנו לרכוש מגיעה בערכה עם משאבה המותאמת לשימוש מופחת יותר מהתדירות ותקופת השימוש שנצרוך. לכן במקרים מסוימים, כדאי לשקול לרכוש משאבה חלופית, טובה יותר מזו המגיעה בערכה וזאת בהתאם לתדירות ולמשך זמן השימוש בבריכה.

בין סוגי המשאבות הקיימים ישנם משאבות סינון נייר ומשאבות סינון חול וככלל משאבות סינון חול מבצעות סינון טוב ואיכותי יותר ולאורך זמן רב יותר. והצורך בהחלפת סנן במשאבות החול הינן בתדירות נמוכה יותר משמעותית.

 

כמה זה עולה

מחירי הבריכות נעים במחירם בהתאם לשטח ועומק הבריכה ולפי המשאבה המלווה איתם בערכה. כמו כן, חברת bestway מייצרת בין היתר גם בריכות הכוללת מערכות עיסוי ומעוצבות במראה עשיר והמדמה שטח פנים של בריכה טמונה. טווח המחירים לבריכות bestway הגדולות נע בין 1500 ₪ ל-6000 ₪

 

לסיכום

לחברת bestway ישנם בריכות המתאימות בגודל ועומק לכל חצר ולכל צורך במחירים נוחים ובאיכות מצוינת. כל שנשאר הוא לבחור את הסוג במידה המתאימה לחצר ולצרכיכם ולקנות מהיצרן המוביל בתחום.

בריכה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם