כמה עולה וילון רומאי באורך שיסתיר את החלון שלכם

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כל מי שעוסק בעיצוב יודע שלפעמים פריט או אביזר מסוים עשויים לשנות את כל הסגנון העיצובי של הבית. וילון רומאי הוא אלמנט עיצובי שכזה. בין אם בבית ובין אם במשרד, וילון רומאי נותן מענה לשלל צרכים עיצוביים ולהסתרת החלון במגוון דרכים. וילון רומאי מגיע במגוון דגמים ובמגוון אורכים. לפניכם סקירה קצרה על וילונות רומאיים שונים ועל העלויות השונות של כל וילון.

 

מהו וילון רומאי?

"רומא לא נבנתה ביום אחד" אומר הפתגם הידוע, ומרמז על סגנונה הארכיטקטוני המשובח של רומא. וילונות רומאיים זוכים אף הם להילה אקסקלוסיבית זו. הם משווים מראה יוקרתי, מוקפד ומינימליסטי, ומאפשרים בחירה מבין מגוון סגנונות עיצוב.

וילון רומאי הוא וילון שניתן לפתיחה ולסגירה אנכית. מרבית הוילונות הרומאים כוללים חוט לגלילה וכוללים עיצוב ריבועי-מלבני, המאפשר חיבור מוטות למערכת הגלילה. עם זאת, חלקם כוללים גם מנגנון חשמלי.

לוילון הרומאי תפקיד פונקציונלי בהיותו מגן מפני השמש באמצעות החשכה או הצללת החדר. בנוסף, לוילון תפקיד עיצובי משמעותי. בדרך כלל הוילון הרומאי ישווה לחדר מראה בעל קווים מודרניים ומוקפדים. בהתאם, משרדים רבים וחברות הייטק רבות בוחרים בוילונות רומאיים המתכתבים עם היוקרה שהם מעוניינים לשדר.

 

מגוון סוגים ואורכים של וילונות רומאיים

וילונות רומאיים מגיעים בשלל בדים ובשלל צבעים ועיטורים. כמו כן, הם נבדלים זה מזה במספר הבדים המשולבים בוילון, בתוספות אפשריות כבטנה לוילון, בסגנון התפירה ובהיבטים המתייחסים למערכת הגלילה (ידנית או חשמלית).

וילונות רומאיים קלאסיים הם וילונות המתאפיינים בעיצוב מודרני ומינמליסטי. יש להם קווים ישרים במרווחים שווים, כאשר לרוחב הווילון מושחלים חפים, עליהם מקופל בד הוילון. הוילונות הרכים יותר מתאפיינים בעיצוב כפרי, רך ורומנטי. בסגנון תפירה זה את הקווים המוכרים מהוילון הקלאסי מחליפות קשתות ברגלי הוילון.

וילונות רומאיים פעמים רבות מוזמנים בהתאמה אישית באופן שיתאים במדויק לגודל החלון הנדרש. גם כאן ישנם הבדלים באורך הוילון וביחס בין הוילון לחלון (מכוסה לחלוטין או גלוי).

 

כמה עולה וילון רומאי?

וילון רומאי בגודל סטנדרטי 160X120 יעלה 200 ₪ לערך. לעומת זאת, כאשר נדרש וילון רומאי לפי הזמנה מראש בהתאמה אישית, המחירים משתנים ויכולים להגיע אף לאלפיים וחמש מאות ₪. גובה ורוחב הוילון המוצעים הינם לרוב 25 ס"מ עד 260 ס"מ. בעת הזמנה או קניית הוילון יש לדעת מראש מהו כיוון מנגנון ההפעלה שרוצים להתקין בהתאם למיקום החלון והמרחק מהקיר. במידה ורוצים להוסיף אביזר הרחקה מהקיר יש לשלם תוספת לא גבוהה של עד 50 ₪.

 

לסיכום

וילון רומאי הוא וילון בעל סגנון יוקרתי, מוקפד ומינימליסטי. וילונות אלה מגיעים בשלל בדים, צבעים ועיטורים ובגדלים ובאורכים שונים. בעוד שעלות של וילון רומאי סטנדרטי היא כ200 ₪, המחירים משתנים בהתאם לצרכי הלקוח, אורך הוילון ותוספות נלוות.

ווילון

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם