כמה עולה ציור קיר מיוחד לבית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

שיפוץ בית? צביעה מחדש? נולד תינוק? רוצים לעשות לילדה את חדר החלומות? ציור קיר יכול לשדרג כל חדר. והמחיר? – הפתעה!

ביקרתי בבית החדש של חברתי הטובה, כשהיא פתחה את הדלת נשימתי נעתקה. על קיר שלם בחדר הכניסה היה ציור תלת ממדי של מרפסת הפונה לים. זה היה אחד הציורים היפים שראיתי, והדבר המרכזי שהתעכבתי עליו כל הביקור. היא ניסתה להסיח את דעתי ולהפנות את תשומת ליבי לספות היוקרתיות בסלון, אבל הכל החוויר לעומת הציור. "זה בטח עלה לך הון!!" אמרתי קצת בקנאה והיא רק ענתה שהספות עלו יותר…

 

על אילו קירות מציירים היום?

ציורי קיר אומנותיים היו נפוצים במהלך ההיסטוריה והיו נחשבים לסמל סטטוס גבוה, במאה ה- 16 ציורי קיר היו נפוצים בעיקר בארמונות ובכנסיות. עד היום הארמונות המתויירים ביותר הם אלו עם ציורי הקיר המרשימים יותר. כיום אפשר למצוא ציורי קיר בכל מקום: במשרדים, במוסדות רווחה וחינוך, בבתים פרטיים וברחוב. ציורי קיר ממשיכים גם בימינו לרגש את המביט בהם ולהלהיב אותו.

 

איך מחשבים את המחיר?

המחירים מחושבים לפי סוג הציור, מורכבותו, וגודלו. הציורים יכולים להיות פשוטים עם קווים מינימליסטים (זולים יחסית) ועד ציורי דיוקנאות ותלת ממד (יקרים יחסית), גם גודל הציור משפיע על מחירו. הציור יכול להיות קטן – פחות ממטר מרובע, או גדול יותר ואף להגיע לגודל של קירות שלמים במבנים ועד לגובה של מספר קומות בציור גרפיטי אומנותי על בנינים. ככל שהציור מורכב יותר וגדול יותר מחירו גבוה בהתאם.

 

ציורים בבתים פרטיים

כפי שחברתי חוותה על בשרה, ציור קיר אחד יכול לגנוב את ההצגה להרבה רהיטים אחרים. הציורים יכולים להיות בכל אחד מחדרי הבית ולהתאים לאווירה, לרהיטים ולחלומות של המתגוררים. האומן מתאים את הציור לפי דרישות הלקוח, העדפותיו ותקציבו.

 

ציורים שכיחים בכל חדרי הבית

בחדרי ילדים נפוצים ציורים של גיבורי על, פיות, דמויות דיסני וכו'. הציורים יכולים להיות פשוטים ומינימליסטיים ויכולים להיות מורכבים כמו ציורי תלת ממד.

בחדרי שינה ובסלון מעדיפים לצייר ציורי נוף, פרחים וכו' לפי האווירה בבית, החלומות והאמונות של בני הזוג.

בנוסף בכל אחד מחדרי הבית אפשר לצבוע את אחד מקירותיו בצביעה אומנותית – ציור קיר של צורות גיאומטריות.

 

טווח מחירים

ציורי קיר מחירים – ציור על קיר בבית או במשרד יכולים להתחיל מ- 800 שח לציור מינימליסטי קטן פשוט ועד ל- 4500 שח ויותר לציורי דיוקן (הסגנון היקר ביותר), סוג מועדף נוסף הוא כמובן ציור תלת ממד שמתחיל במחיר של 2800 שח. המחיר כאמור ממשיך להשתנות לפי גודל הציור ומורכבותו.

 

לסיכום

ציור קיר מיוחד לבית משדרג כל חדר ומלהיב כל צופה. מחיר לציור מתחיל מ- 800 ₪ לציור פשוט וממשיך לעלות לפי סגנון הציור, מורכבותו וגודלו.

 

ציירת מקצועית

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם