כמה עולה התקנת מצלמות אבטחה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בתקופה האחרונה אנו מקבלים לא מעט הודעות פרטיות מצד גולשים שמבקשים לדעת פרטים על מצלמות אבטחה. מרביתם ביקשו לדעת פרטים אודות עלויות של המצלמות הללו. עובדה זו גרמה לנו לעצור את שטף כתיבת המדריכים שלנו בנושא אחר לגמרי כדי לענות אחת ולתמיד על כל השאלות שנשלחו לנו בנושא מצלמות אבטחה. הישארו אתנו ותקבלו את כל התשובות שרציתם לדעת ולא מצאתם ברחבי הרשת.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו להגיע אל המסקנה בנוגע לעלויות

כדי שנוכל להציג בפניכם את כל הפרטים בנוגע לעלות של התקנת מצלמות אבטחה, היינו צריכים לפנות אל מי שמכירים את התחום באופן מעמיק – אנשים פרטיים ובעלי עסקים שביצעו לאחרונה הליך של התקנת מצלמות כאלו. שכן, הם יודעים בדיוק כמה הם שילמו על ההליך. בחרנו לפנות אליהם בגלל שבדיוק כמוכם, גם אנחנו לא מצאנו מידע מדויק אודות העלויות ברחבי הרשת. שכן, מרבית חברות ההתקנה אמרו לנו שהעלויות משתנות בהתאם לפרמטרים שונים, למשל:

  • סוג המצלמה
  • גודל המרחב
  • מספר המתקינים שמגיעים אל המקום

חשוב לנו לציין בפניכם כי העלויות שיוצגו בפניכם בהמשך נמסרו לנו על ידי גורמים שונים. סביר להניח שאתם תקבלו הצעת מחיר אחרת בגלל שזו נקבעת בהתאם לצורך שלכם, כפי שכבר צוין לעיל.

 

כמה אחרים שילמו על התקנה של מצלמות אבטחה?

דן הוא בעל חנות תכשיטים במרכז תל – אביב. לדבריו, הוא ביצע הליך של התקנת מצלמות דרך חברת safety הום שהומלצה לו על ידי מכרים שביצעו גם כן התקנה דרכה. הוא ציין כי בחר במצלמות מתקדמות שיש להן מערכת אודיו (חשוב לציין כי מצלמת אבטחה בסיסית היא כזו שאין בה אודיו, כך שדן שילם מחיר גבוה יחסית כדי לקבל תמורה טובה). הוא שילם על התקנה של 2 מצלמות כ – 1500 ₪.

 

העלות אל מול האיכות

רביד, בעל חברת הפצה גדולה, אמר שהוא לא מסתכל על העלויות. התגובה שלו הייתה יוצאת דופן. שכן, הוא בחר בהפגנתיות שלא להציג בפנינו את העלויות של התקנת המצלמות שביצע לאחרונה. הוא ציין רק שבחר בחברה איכותית שנקראת GS מערכות ושילם כמה שהתבקש. שכן, לדבריו – צריך לשים את האיכות בפרונט ולא להסתכל על העלות.

 

טיפ בבחירה נכונה של התקנת מצלמות

אם אתם מתכננים לבצע התקנה של מצלמות אבטחה בקרוב, כדאי שתדעו שאתם צריכים להקשיב לטיפ של רביד. עליכם לבחור בחברה מומלצת ולהתמקד בבחירה זו ופחות בעלויות הכרוכות בהליך. תבחרו בחברה שתאפשר לכם להיות בטוחים כי מדובר בהתקנה מקצועית של מצלמות שישמשו אתכם במקרה הצורך ותשימו את המחיר בצד.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת כמה עולה התקנה של מצלמות אבטחה. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע בנושא, נותר לכם רק לבחור חברה מומלצת ולהתחיל בהתקנה.

מערכת צילום

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם