כמה עולה להחליף דלתות פנים לבית – סוגים ומחירים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כמו כל רהיטיכם בבית, גם דלתות פנים בביתכם צריכות להיות מעוצבות ולפעמים, גם בהתאמה אישית. בבואכם לבחור דלת פנים מעוצבת לבית או למשרד, יהיה עליכם לקחת בחשבון כמה דברים, כולל מחירים להתקנת והחלפת דלתות פנים.

מחירים של דלתות פנים נעים בטווחים שונים, בעוד שאתם תמיד יכולים להחליט שאתם מעוניינים לרכוש דלת פנים בעיצוב והתאמה אישית, מה שכמובן מייקר את תהליך הייצור של הדלת. בין אם אתם עומדים לרכוש דלתות פנים חדשות לבית או למשרד, תמיד יהיה עליכם לקחת בחשבון את העובדה שעם השנים, ייתכן שתצטרכו להסתייע גם בשירותי תיקונים כאלו ואחרים.

 

האם דלת פנים תצריך תיקונים אחרי מספר שנים? 

במילים אחרות, בעוד שדלת פנים מסוימת עשויה להיות מאוד זולה, היא תהיה חשופה לפגמים פוטנציאליים בעתיד. מה זה אומר? זה אומר שאם תרכשו דלתות פנים איכותיות, אתם תמזערו את הסיכויים לתיקונים בדלת בעתיד.

בשורה התחתונה, דלת פנים איכותית תצריך פחות תיקונים מדלת פנים זולה בעתיד. בעוד שדלתות עשויות להיות רגישות לחום ולשמש או למים, דלתות אחרות יפגינו עמידות מעולה בפני תנאים אלו. אם מדברים על איכות, חובה להזכיר כי דלתות איכותיות, חשוב שיהיו מיוצרות מחומר הפולימר.

 

מה הוא חומר הפולימר וכיצד הוא מותאם לאקלים הישראלי?

חומר פולימר הוא חומר עמיד ביותר, שאותו משפרת ומייעלת חברת פרימדור – טכנולוגיות מתקדמות לייצור דלתות פנים איכותיות ב-2020. חברת פרימדור מייצרת דלתות מותאמות לאקלים הישראלי, כך שהצורך לתיקונים בדלתות אלו הוא אינו גדול עם השנים, עד כדי אפסי. כאמור, האיכות מדברת בעד עצמה.

כשמדברים על תיקונים לדלתות פנים, מדברים למשל על תיקוני צבע, תיקון ציפוי למינציה, תיקוני מנגנוני נעילה ועוד. באופן כללי, המחירים של דלתות פנים נעים בטווחים של בין 1,000 ₪ ועד 2,000 ₪, לפעמים גם יותר.

 

דלתות איכותיות בהתאמה אישית ועיצוב אישי

אם תצטרכו להתאים דלת בהתאמה אישית ובעיצוב המשלב חומרי גלם שונים (כמו עץ או פרזול), כמובן שהתהליך של ייצור הדלת יתייקר. אנשים רבים בוחרים לשלב חומרי גלם שונים בדלתות פנים, מה שמקנה את התחושה והנראות הכי יוקרתיות.

ניתן להתקין דלתות במשרדים ובבתים, תוך שאתם מתאימים את עיצוב הדלת לעיצוב הכללי של המבנה. בין אם המבנה מעוצב בצורה כזו או אחרת, תוכלו להסתייע בעצתם של אנשי עיצוב שונים. זאת, בכדי ליצור התאמה מושלמת בין הדלת לבין שאר העיצוב בבית או במשרד. באופן כללי, אם אין ברצונכם להתייעץ עם מעצב פנים, תוכלו גם לבקש את דבר עצתם של מומחי העיצוב בחברת פרימדור – דלתות פנים מעוצבות ועמידות לאורך שנים. אתם מוזמנים לעצב את ביתכם בדיוק כמו שדמיינתם, היום אפילו במחירים אטרקטיביים ביותר.

דלת כניסה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם