כמה עולה להתקין פתרונות הצללה ואילו סוגים קיימים?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם יש לכם מרפסת או גינה, אתם בוודאי יודעים כמה חשובה הצללה חכמה בקיץ. כל בית צריך מרפסת, או חצר. זו דרך נהדרת להיות בבית שלכם, בשקט שלכם ובפרטיות אך עדיין להנות מהאוויר שבחוץ. שהייה בחוץ היא מאד מהנה ולא פחות חשוב – ממש בריאה! מחקרים מוכיחים שאנשים ששוהים יותר בחוץ, מאשר במבנים סגורים כל היום, הם בריאים יותר גם פיזית וגם מנטלית.

בקיץ הישראלי מגיעה תקופה בשנה שבה ממש חם והשמש לא עושה הנחות. כאן נכנסים לתמונה פתרונות הצללה! ההבדל בין מרפסת או חצר מוצלת הוא מאד משמעותי. כשיש הצללה מקצועית וטובה אנחנו נמשיך להשתמש במרפסת או בגינה גם בקיץ. אז כמה זה יעלה לכם ואילו פתרונות קיימים? כל מה שרציתם לדעת קדימה מתחילים ושיהיה בהצללה!

 

אילו פתרונות הצללה קיימים?

ראשית חשוב להגיד שלכל חלל או שטח יש אופי ועיצוב משל עצמו. חשוב לבחור במערכת הצללה שמשתלבת נכון עם העיצוב של הבית, העסק או החצר. פתרונות הצללה לבית ולעסק בעיצוב אישי יעשו קסם אמיתי למרפסות או לגינות שלכם.

אנשי מקצוע חכמים ומנוסים ידעו להתאים את ההצללה, תוך כדי שכלול כל הגורמים החשובים. הם יקחו בחשבון את מיקום ההצללה בהתאם לזווית השמש ולשעות בהם השטח בשימוש. בנוסף הם יעזרו לכם לבחור הצללה נכונה מבחינת עיצוב. חשוב לעבוד עם חברה מעולה שיכולה להציע פתרונות שנראים מקצועיים, מודרניים, נקיים ויפים.

פרגולות לגינה שלך

שני פתרונות ההצללה הכי נפוצים כיום הם: פרגולות וסוככים.

פרגולות

תת תחום מאד גדול בעולם ההצללות. קיימים בשוק המון סוגי פרגולות, חלקם ממש יפים ויכולים להוות הצללה מושלמת לכל שטח או חלל. הפרגולות כיום עשויות מחומר מיוחד. חומר שגם מגן עליכם מפני השמש החמה ומצד שני לא מתחמם יתר על המידה. הטכנולוגיה החדישה של הפרגולות הפכה אותן למוצר החם ביותר בעולם ההצללות הישראלי. תוכלו למצוא מגוון סוגים ויחד עם החברה המבצעת תוכלו להתאים את הפרגולה לעסק או לבית שלכם.

 

סוככים

סוככים הם פתרון הצללה נפוץ ביותר שמתאים מאד למרפסות ולעסקים. מדובר בפתרון נוח ומאד יפה מבחינה אסתטית. יש לו יתרון מאד משמעותי – הוא יכול להיות חשמלי! כך הוא מעניק לכם אופציית הצללה בשעות היום. אך אם תרצו, בלחיצת כפתור פשוטה, תוכלו לקפל את הסוכך ולראות את השמיים פתוחים ויפים – דרך נהדרת להנות מהשקיעות המדהימות בארץ.

 

כמה זה יעלה?

מכיוון שקיימים לא מעט פתרונות הצללה התשובה הזו משתנה מצורת הצללה אחת לאחרת, מגודל ההצללה, החומר שבחרתם להשתמש, עיצוב הפרגולה או הסוכך ועוד. לרוב המחיר יהיה באיזור הכמה מאות שקלים, אך פתרונות מורכבים או גדולים יותר יכולים לעלות יותר.

הצללה טובה גורמת למרפסת או לחצר להפוך להיות המקום הכי כיפי בבית או במשרד, אל תתפשרו על הצללה. חשוב לבחור בחברה מעולה שיכולה לשלב בין מחיר טוב למקצועיות לא מתפשרת. אז שיהיה לכם קיץ קריר ובהצללה!

סוכך לבית שלך

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם