איך לבחור אוהל לקירוי בריכה כמו מקצוען?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בריכה בחצרות רבים משמשת את בני הבית בדרך כלל בימי הקיץ.

על מנת לעשות שימוש בבריכה גם בימים קרים וגשומים, מומלץ להתקין קירוי מקצועי.

המאמר יסביר איך לבחור אוהל לקירוי בריכה מקצועי.

 

קירוי לבריכה הביתית

קירוי בריכה יכול להיות מסוגים שונים שאותו מתאימים לבריכת בטון, בריכת פרספקס, בריכה תעשייתית או בריכה מתנפחת. הקירוי נעשה על מנת שיהיה אפשר לנצל את הבריכה גם בחורף וליהנות משחייה בכל השנה. הקירוי נבדל בחומרים השונים ממנו הוא עשוי, בגודל ובשיטת ההתקנה. אוהל לקירוי הוא שיטה מצוינת האוטמת את הבריכה בצורה מיטבית שניתן לרכוש ולהתקין כדרך קבע או להסיר את הקירוי בימי הקיץ ולאחסן אותו. מדובר על איכות, הרכבה, התקנה פשוטה ופירוק מהיר. כל זאת ביעילות ובצורה חסכנית.

 

כיצד תבחרו קירוי לבריכה?

כאשר בוחרים קירוי אוהל לבריכה חשוב לרכוש אותו מספק אמין ומקצועי בהתאם לתקציב שלכם. הספק צריך לתת לכם ייעוץ לקירוי האופטימלי עבורכם בהתאם לצרכים שלכם. חשוב לקבל שירות מאדם בעל ניסיון שיתקין את הקירוי על פי מידות בשטח המתאים. בנוסף, על הספק להעניק לכם אחריות מקיפה על כל הקונסטרוקציה למעט היריעות שלהן בדרך כלל אין אחריות. קירוי האוהל צריך להיות מספיק חזק ויציב כדי לעמוד בתנאי מזג אוויר סוערים ולהיות עמיד בפני רטיבות ובפני קרינת השמש. ישנן שתי אופציות לקירוי אוהל. האחת היא קירוי קבוע והשנייה היא קירוי זמני. ההמלצה היא לבחור בקירוי שאותו תוכלו לפרק ולאחסן בימי הקיץ. ביחד עם זאת כדי לא להוציא עלויות על התקנה ופירוק בכל עונה, ייתכן ואוהל קירוי קבוע יהיה יותר פרקטי עבורכם.

 

קחו מידות כמו מקצוענים

לפני שאתם בוחרים באוהל קירוי לבריכה קחו מידות מדויקות של הבריכה והוסיפו עוד חצי מטר לכל כיוון כדי שהבריכה תהיה מקורה היטב, המעברים יהיו מקורים ולא תהיה סכנת נפילה לבריכה מכיוונים שונים. בנוסף, הפתחים המשמשים לכניסה וליציאה מהבריכה צריכים להיות תואמים לפתחים של סגירת הקירוי. אוהל קירוי שסגור או חוסם חלק מהפתח יהיה בלתי ניתן לשינוי לאחר הרכישה. חשוב לציין שקירוי אוהל לבריכה מתאים גם לעסקים שונים המוצאים אותו מאוד יעיל לימי החורף.

 

כמה זמן לוקח להתקין קירוי לבריכה?

כשמדובר באוהל קירוי ההתקנה נעשית מהר מאוד במיוחד כשהיא נעשית בידי חברה מקצועית בעלת זמינות של אוהלי קירוי שונים ומגוונים. לפיכך, גם אם מחליטים להתקין קירוי מסוג זה באופן ספונטני ניתן לקבל מענה במהירות ולנצל את הבריכה תוך זמן קצר. ביחד עם זאת בחירת קירוי בצורה מקצועית נעשה בקפידה בכל הקשור למדידות ולצרכים של הרוכשים. לסיכום, הבחירה האולטימטיבית לקירוי היא באמצעות אוהל חזק ומסיבי שיגן עליכם מפני רוחות, קור וגשם בחורף ויעניק לכם הצללה בקיץ.

 

מסלולי שחייה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם