כמה עולים מצעים איכותיים מכותנה מצרית?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כיום ישנה מודעות גדולה לחשיבות הבדים שאנו לובשים, מאיפה הם באים, כיצד הם נארגים, ועוד.

באותה מידה ישנה חשיבות מאד גבוהה לאיכות הבדים עליהם אנו ישנים.

הוכח כי שינה על גביי מצעים העשויים מבד איכותי יותר, הינה בריאה יותר לעור הגוף, לשיער, וגם למנוחה עצמה. אז מהו הבד הכי מומלץ?

בוודאי לא פעם שמעתם על כותנה וכמה מתלהבים מכך שמוצר עשוי ממאה אחוז של כותנה. ובכן, אנו כאן כדיי לומר שההתלהבות היא לא לשווא, אך חשוב להבהיר כי הכותנה הבריאה והאיכותית ביותר היא כותנה מצרית. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על כותנה מצרית וכמה יעלה לכם השדרוג לרמת מנוחה שכזו:

 

מהי כותנה מצרית?

כותנה מצרית היא סוג הכותנה הכי איכותי שקיים. ממש כשמה, הכותנה מגיע אלינו ממצרים בה מלקטים את הסיבים ביד, דבר שתורם מאד לאחידות הבד כאשר הוא נארג ואף מוסיף ליוקרתיות שלו.

מה שהופך את הבד לכה איכותי היא העובדה שמדובר בסיבים מאד ארוכים המאפשרים אריגה רציפה כמו גם ספירת הסיבים הגבוהה. ככל שישנה יותר ספירת סיבים, כך מדובר בכותנה יותר איכותית.

 

למה היא עדיפה ומומלצת?

ישנם מספר יתרונות ברכישת מצעי כותנה מצרית, או כל בד אחר רלוונטי, היות ואיכות הבד אינה משתקפת רק במחיר, שעליו נדבר עוד מעט.

כותנה מצרית היא בעצם בד עמיד מאד, נושם, סופג (דבר נהדר עבור חודשי הקיץ החמים), ובעיקר נעים ורך. לכן, לאחר שימוש ממושך במוצר כמו מצעים מכותנה מצרית נמצא כי עורנו נעים יותר, שיערנו חלק יותר, והשינה שלנו סדירה יותר. המצעים הללו מאפשרים לגוף שלנו לנשום בחודשי הקיץ החמים ובכך לא נאגרים בו רעלים.

 

כמה עולים מצעים מכותנה מצרית?

כאמור, מצעים אלה יוקרתיים מאד במיוחד אם הצפיפות של החוטים לכל אינץ' רבוע גבוה יותר. לכן, ככל שהצפיפות גבוהה יותר, כך נשלם יותר. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר בהשקעה לטווח ארוך. מצעים מסוג זה מיטיבים עם בריאותנו אך גם עמידים לשנים ארוכות.

נשלם בעבור מצעים אלו כמה מאות שקלים, אך לא אלפים, וזאת גם בהתאם למידת המצעים להם אנו זקוקים.

 

לסיכום

ישנה חשיבות מאד גדולה לאיכות השינה שלנו. אם השינה שלנו אינה נעימה, נשים לב כי אנו עצבניים יותר, עייפים יותר, ומתפקדים בצורה לקויה. אחת המדרכים בהן נוכל לדאוג לבריאותנו היא השקעה במצעים איכותיים. מצעים מכותנה מצרית הנם עמידים מאד ונארגים על ידי סיבים מיוחדים המלוקטים בצורה ידנית.

אמנם המחיר שנשלם בעבור מצעים אלו הוא גבוה יותר, אך נמצא כי ההשקעה דווקא משתלמת לטווח הרחוק יותר, הן מבחינת בריאות והן מבחינת מחיר. מצעים מסוג כותנה מצרית יעלו כמה מאות שקלים, אך לא יותר מכך.

 

מחשבון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם