מה גובה הפיצוי שלקוחות צפויים לקבל בעקבות ביטול טיסה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ביטולים של טיסות הפכו להיות לעניין שבשגרה בשנים האחרונות. עובדה מצערת זו גרמה לנו לצאת בסדרת מדריכים מקיפה שבודקת את כל הפרטים שמעניינים אתכם, הגולשים, בהקשר זה. הפעם יצאנו לבחון מה גובה הפיצוי שהנוסעים צפויים לקבל מחברת התעופה במידה וזו תודיע על ביטול הטיסה. הישארו כאן ותקבלו את כל האינפורמציה הדרושה לכם בנושא.

 

בואו נכיר תחילה בחוק שנוגע לביטול טיסות

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המידע אודות גובה הפיצוי, עליכם להכיר בחוק ביטול טיסה שנחשב לחוק שאינו מוכר לתושבים רבים במדינת ישראל. נסביר כי חוק זה אומר שחברת התעופה יכולה לבטל את הטיסה שלכם במידה ומדובר במעל ל – 7 ימי עסקים שקודמים ליום הטיסה ותוך 14 ימי עסקים מיום ההזמנה. כך שאם הטיסה שלכם בוטלה, עליכם לחשב את מספר הימים בהתאם למידע שצוין לעיל, כדי שתוכלו לדעת האם מגיע לכם פיצוי או לא.

בואו נכיר תחילה בחוק שנוגע לביטול טיסות

זה גובה הפיצוי המשוער שאתם עשויים לקבל

אתם בטח רוצים כבר לדעת מה הוא גובה הפיצוי שאתם צפויים לקבל. נציין בפניכם כי לא ניתן להציג בפניכם סכום קבוע. תוכלו לקבל פרטים מדויקים על פיצוי על ביטול טיסה לאחר שתפנו אל אנשי מקצוע שמכירים את התחום מקרוב. לא נשאיר אתכם באוויר ונאמר כי הסתמכות על חוק הגנת הצרכן בהקשר זה מראה כי אפשר לתבוע את חברת התעופה ולהגיע לפיצויים בסכומים גבוהים (עד כ – 10,000 ₪).

זה גובה הפיצוי המשוער שאתם עשויים לקבל

כך תקבלו את הפיצוי במינימום מאמץ

אף אחד לא רוצה להתעסק עם הבירוקרטיה בישראל שידועה כמסובכת למדי. אנחנו כאן כדי להקל עליכם. לכן, ההצעה שלנו היא לא לתבוע את חברת התעופה באופן עצמאי. פנו אל עורך דין מומלץ שעוסק בתחום ותסתייעו בשירותיו. הוא יבדוק את כל הפרטים ויציין בפניכם תוך זמן מה אודות גובה הפיצוי שמגיע לכם על פי החוק.

 

אלה האפשרויות לקבלת הפיצוי

יש 3 דרכים עיקריות שיאפשרו לכם לקבל את הפיצוי בסופו של דבר:

  1. קבלת כרטיס טיסה אחר
  2. שובר זיכוי
  3. קבלת החזר כספי

כדאי שתדעו שחברת התעופה יכולה להציע כרטיס טיסה חלופי לאותו יעד במועד המוקדם ביותר. במקרים מסוימים היא עשויה להעניק שובר זיכוי שיכלול את הסכום ששילמתם אל כרטיס הטיסה שבוטל. כפי שוודאי ראיתם, האפשרות השלישית היא קבלת החזר כספי. מדובר בקבלת הסכום המלא ששולם עבור הכרטיס של הטיסה שבוטלה. שימו לב – במקרה שכזה, עליכם לוודא שתקבלו את ההחזר על תשלומים נלווים שביצעתם, למשל:

  • מיסים
  • היטלים
  • אגרות ועוד

 

לסיום

גובה הפיצוי עבור טיסה שבוטלה משתנה מנוסע אחד לאחר. עובדה זו ידועה למי שקראו את המדריך בעיון רב. אפשר לסכם בשלב זה שנוסעים שקיבלו הודעה על ביטול הטיסה, צריכים לפנות אל עורך דין מומלץ ומוסמך שיבדוק עבורם אם הם זכאים לקבלת פיצוי כלשהו.

מה גובה הפיצוי שלקוחות צפויים לקבל בעקבות ביטול טיסה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם