כמה עולה לקחת עו"ד תותח בתחום של פשיטת הרגל?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עו"ד פשיטת רגל עוסק בחדלות פירעון בין החייב לנושים על מנת להגיע להסדר חובות שיסייע לחייב להשתקם כלכלית. המאמר יפרט כמה עולה לקחת עו"ד תותח בתחום של פשיטת רגל.

 

מהי פשיטת רגל?

פשיטת רגל זה מצב בו אדם חייב, מסיבות שונות, כספים לגופים שונים כמו חברות אשראי, בנקים, הוצאה לפועל, עיריות וכד'. כאשר החייב מגיע למצב שהוא אינו יכול להחזיר את החובות שלו הוא צריך לעשות הסדר חובות שזה למעשה הסכם משפטי הנעשה על ידי עו"ד פשיטת רגל.

פשיטת רגל

מה כתוב בהסדר החוב?

בהסדר החוב שנעשה בסיוע עורכי דין פשיטות רגל יהיה כתוב אופן תשלום החוב ופריסת התשלומים. ייתכן ולחייב יש נכסים או שקיבל הלוואה מקרוב משפחה וכך כבר יוכל לשלם סכום נכבד של החוב ולהמשיך לחיות בכבוד. לפיכך, עורך הדין ייעץ לו מה כדאי לו יותר. ההתמודדות עם פשיטת רגל אינה קלה ועל החייב גם לעבור שיקום כלכלי על מנת שלא יחזור על שגיאותיו ולכן חשוב לא להתמודד עם כך לבד.

 

כמה עולה לקחת עו"ד פשיטת רגל?

בכל הנוגע לשכר טרחה של עו"ד פשיטת רגל מדובר על עלות מינימלית הנעה בין 100-300 ₪ לייעוץ של שעה. יחד עם זאת, בסיום התהליך יש לשלם לעורך הדין בין 10%-15% מסך סכום התביעה. בין אם עורך הדין מסייע לחייב בשירותים נוספים כמו להגיש תביעה מול ההוצאה לפועל, או פסק דין של ההוצאה לפועל, מדובר על תשלום נוסף התואם את החוב.

לפיכך, כל תיק של פושט רגל מתומחר באופן אחר בהתאם לפרמטרים שונים ולכן חשוב לבדוק מחירים. בסך הכל המחירים הם הוגנים גם אם מקבלים שירות מעורך דין תותח ובעל מוניטין.

עורך דין פשיטת רגל

תחומי הייעוץ ותפקידיו של עורך דין פשיטת רגל

עורך דין פשיטת רגל מייעץ לפושט הרגל במספר תחומים לפני הסדר החובות. עליו לברר את מצב חדלות הפירעון, בין אם מדובר באדם פרטי ובין אם בבעל חברה. הוא יבדוק אם יש צורך לפרק את החברה על מנת להגיע להסדר חובות, אם יש נגד פושט הרגל צו של כונס נכסים, האם ניתן להכריז על פשיטת רגל, כיצד לבצע שיקום כלכלי ועוד. לאחר הייעוץ והבירור הוא יגיש בקשה לפשיטת רגל ויערוך הסכם משפטי להסדר החובות.

 

האם יש הרבה בירוקרטיה בתהליך של פשיטת רגל?

בכל הנוגע לחדלות פירעון ופשיטת רגל יש לא מעט בירוקרטיה במיוחד אם כבר נפתח נגד החייב תיק בהוצאה לפועל. לפיכך, עורך הדין מסייע, מעניק מענה לכל השאלות ומלווה את החייב בכל התהליך. לסיכום, פשיטת רגל היא תהליך מורכב שמשפיע על החייב ומשפחתו באופן רגשי בנוסף לכל הבירוקרטיה שיש בהסדר החובות. עורך דין תותח יכול להוציא את החייב ממצב זה ולאפשר לו לחיות בכבוד.

עריכת דין

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם