כמה עולה עורך דין פלילי

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מעמד המשפט הפלילי הוא מעמד מורכב הדורש מקצועיות וידע רבים. על מנת להתמודד איתו, מומלץ לשכור את שירותיהם של מיטב עורכי הדין המומחים בפלילים. עבור עורכי הדין שיעשו בשבילכם את העבודה וילחמו עבור האינטרסים שלכם, תשלמו לא מעט כסף, ועל מנת לא להיות מופתעים במעמד התשלום, במאמר זה נדבר על כמה עולה עורך דין פלילי.

חוק ומשפט
חוק ומשפט

Give it to me, I'm worth it

לפני שנרחיב על כמה עולה עורך דין פלילי, חשוב להבין משהו חשוב. ממש כמו מוצרים – גם עבור שירות עריכת דין התמורה בדרך כלל תהלום את המחיר. מה הכוונה? מכנס טרנינג שתקנו בעשרה שקלים בדוכן בשוק, ככל הנראה יחזיק מעמד פחות זמן ממכנס טרנינג שתקנו בתשעים שקלים בחנות בגדים מוכרת. זה לא אומר בהכרח שבגלל הסיבה הזו נרכוש את כל מכנסי הטרנינג שלנו בחנות הבגדים המוכרת, אבל כדאי לפחות להיות מודעים לעניין הזה.

אותו דבר בעריכת דין. עורכי דין יקרים יותר הם בדרך כלל עורכי דין שצברו מספיק ניסיון כדי לתמחר את השירות שלהם באיזורי המחירים הגבוהים. בישראל יש מעל 80,000 עורכי דין, רבים מהם מתמחים בתחום הפלילים. קיימים עורכי דין רבים שהמחיר עבור השירות שלהם הוא מחיר סביר, והשירות שתקבלו מהם יהיה לא פחות טוב מעורכי הדין היקרים יותר, אמנם בחירת עורך הדין צריכה להיעשות בהתאם לחומרת המקרה.

כמה עולה עורך דין פלילי – מושגים שכדאי להכיר

השאלה כמה עולה עורך דין פלילי מתחלקת לכמה חלקים, מהם תורכב הצעת המחיר של עורך הדין שתפנו אליו.

ראשית, קיימת עמלת עורך דין פלילי שתעמוד ברוב המקרים על בין 10-15% מערך התביעה. בנוסף, קיים תמחור עבור פגישת הייעוץ הראשונית שעומד על בין 500-600 ש"ח, ייעוץ כולל אפיון מסמכים שמחירו נע בין 900-1000 ש"ח, הכנת כתב הרשאה כללי במחיר של בין 400-450 ש"ח, הכנת תצהיר חתום בטווח מחיר דומה לאחרון, וכתיבת חוות דעת בעלות של בין 800-900 ש"ח.

כמה עולה עורך דין פלילי – עלויות נוספות

כמובן שעם ההתקדמות במשפט יתווספו עלויות עבור כתב אישום בנושא העוון (החל מ-1,600 ש"ח ועשוי להגיע ל-5,200 ש"ח), ייצוג בבית המשפט (כ-3,000 ש"ח), שחרור בערבות (כ-600 ש"ח), ערעורים (1,600-7,000 ש"ח) ועוד.

טווח המחירים הוא כללי כמובן, ועשוי להשתנות בין עורך דין לעורך דין.

בחירת עורך דין

על מנת להתמודד עם העתיד הקרוב, אתם חייבים להצטייד במיטב עורכי הדין. אנחנו במרטינדייל מתמחים בתחום הפלילים ובעלי ניסיון של שנים רבות בתחום. אנחנו מבטיחים לתת לכם ליווי מלא וצמוד, הכולל את מגוון השירותים המקצועיים שאותם אנחנו יודעים להעניק. היכנסו עוד היום לאתר האינטרנט שלנו, https://www.martindale.co.il, צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לצידכם.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם