כמה עולה עורך דין ליטיגציה?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עורך דין ליטיגציה יכול לייצג אתכם בבית המשפט. חשוב לציין כי לא כל עורכי הדין מספקים שירותי ליטיגציה, מאחר ומעבר להכשרה המשפטית, יש צורך גם בכישורי ליטיגציה. לא כל עורכי הדין מסוגלים לדבר היטב מול קהל ולשכנע את השופטים. לכן חשוב מראש לבחור בעורך דין שמתמחה בתחום ומחזיק בכישורים הנדרשים. במאמר זה נעסוק בחשיבות שירותי הליטיגציה ונבחן את העלות שלהם.

 

עורך דין ליטיגציה – מה חשוב לדעת?

עורכי דין ליטיגציה יכולים לייצג אתכם בבית המשפט, במידה ונקלעתם לסכסוך משפטי. חשוב לדעת כי שכר טרחת עורך דין יכול להיות מושפע מגורמים שונים, לכן חשוב להכיר אותם ולהבין כיצד הם ישפיעו על שכר הטרחה שצפוי לכם.

בדרך כלל, הפגישה הראשונית עם עורך הדין תהיה ללא עלות, מאחר ופגישה זו נועדה לבדוק את ההיתכנות של התיק שלכם וכמובן לספק התרשמות ראשונית מהיכולות של עורך הדין. במידה ותבחרו להמשיך לעבוד עם עורך הדין, תצטרכו לחתום על הסכם שכר טרחה, המכיל פירוט נרחב אודות התשלום. חשוב לעבור היטב על הסעיפים השונים, במטרה למנוע אי הבנות בהמשך הדרך.

כמה עולה עורך דין ליטיגציה

 

עורך דין ליטיגציה – שכר טרחה

ברוב המקרים עורך הדין יספק לכם את האפשרות לבחור בסוג שכר הטרחה המתאים לכם. האופציה הראשונה היא גביית שכר טרחה לפי שעות, בעוד שהאפשרות השנייה היא גביית שכר טרחה לפי סכום גלובאלי. במקרה הראשון, נהוג לשלם לעורך הדין סכום מסוים כבר בתחילת ההתקשרות ולהשלים את הסכום הנותר בסיום הטיפול המשפטי.

שכר הטרחה תלוי כמובן בכמות שעות העבודה שעורך הדין יקדיש לתיק שלכם, לכן העלות יכולה לנוע בטווח רחב של מחירים שונים. באופציה השנייה שכר הטרחה תלוי באחוז מסוים מהתוצאה שעורך הדין ישיג עבורכם, לכן לא תצטרכו לשלם שכר בסיס או להתעסק בכמות השעות שעורך הדין עסק בתיק שלכם.

 

מה משפיע על עלות עורך דין ליטיגציה?

ישנם גורמים רבים המשפיעים על עלות עורך דין ליטיגציה, לכן חשוב להיות מודעים לכך ולבחור עורך דין בהתאם. למשל, המומחיות והוותק של עורך הדין משפיעים על שכר הטרחה שהוא גובה, כך שעורך דין מנוסה ומיומן יותר יגבה שכר טרחה גבוה יותר, מאשר עורך דין שנמצא רק בתחילת דרכו.

כמו כן, שכר הטרחה הינו פועל יוצא מהיקף העבודה, כך שתיק מורכב ומסובך יותר יצריך תשלום גבוה יותר, מאשר מקרה פשוט. בכל מקרה, שכר הטרחה חייב להיות סביר ותואם לסטנדרט המקובל כיום בשוק, לכן חשוב לבצע סקר שוק ולבחון מהו שכר הטרחה המקובל במקרים הדומים למקרה שלכם.

 

עלות עורך דין ליטיגציה – סיכום

כל מי שזקוק לעורך דין שייצג אותו בסכסוך משפטי או בתביעה משפטית, חייב לבחור בעורך דין ליטיגציה בעל וותק וניסיון בתחום. מומלץ לבצע סקר שוק על מנת לבחון את עלות השירות וכמובן לבחור בעורך דין המתאים ביותר למשימה.

מה משפיע על עלות עורך דין ליטיגציה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם