כמה עולה לקחת עו"ד צוואות וירושות?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

צוואות וירושות – אחד הנושאים המורכבים ביותר אך גם החשובים ביותר בעולם המשפטי. מקרים משפטיים סביב ירושות הם נפוצים מאד, ויש לטפל בהם בצורה חכמה ואם אפשר מבעוד מעוד. לצערנו, משפחות רבות מוצאות את עצמן בקונפליקטים לא פשוט סביב ענייני ירושות. נכון, אנחנו לא אוהבים לחשוב על מצב בו אנחנו צריכים לערוך צוואה אבל על מנת שתוכלו למנוע מצבים בעייתיים בעיקר בין הילדים בעתיד, חשוב מאד שתהיה לכם צוואה. בנוסף במידה ונקלעתם למצב בו יש בעיות ירושה, חשוב לקבל יעוץ משפטי נרחב. עליכם לוודא שעורך דין מקצועי וחכם ילווה את התהליך. אז כמה זה יעלה לכם? ועוד כמה דגשים חשובים שטוב לדעת על צוואות וירושות. מדריך מפורט עם כל מה שצריך לדעת!

 

מי צריך לערוך צוואה?

בעיקרון, חשוב שתהיה צוואה לכל אחד ובכל גיל, בעיקר במצב בו קיימים נכסים או כספים. צוואה שנערכת בצורה מקצועית וטובה עוזרת לכם לדעת שהכספים והנכסים שלכם יחולקו בהתאם לרצונות ולתפיסות שלכם, וחוסכת מריבות משפחתיות לא פשוטות. כך שגם אם יש בבעלותכם רק דירה אחת, או מעט כסף, או אפילו רק כספי פנסיה – חשוב שהדברים יהיו מסודרים וברורים.

בנוסף זו דרך טובה להגן על הילדים או האנשים להם אתם רוצים להוריש את הכסף. צוואה ברורה שערוכה נכון לא משאירה הרבה מקום לקונפליקטים ומגנה על הילדים ממריבות. חשוב לבחור בעורך דין מנוסה כגון עורך דין צוואות וירושות גיא קמרי. עורך דין טוב ומקצועי ידע לענות על כל השאלות שלכם, ולא פחות חשוב – ידע איזה שאלות לשאול אתכם. מחירי צוואה הם אינם יקרים במיוחד ובהחלט שווים את ההשקעה.

עניינים משפטיים

כמה יעלה לערוך צוואה?

באופן עקרוני עריכת צוואה לא תהיה מאד יקרה ותנוע סביב 1500 ל3000 ש״ח. כמובן שקיימים גם מקרים יוצאי דופן בהם הצוואה מורכבת יותר. כשיש הרבה נכסים, הרבה מוטיבים והרבה סעיפים מחירי הצוואות עלולים להיות יקרים יותר. תוכלו לקבל כמה הצעות מחיר, אך וודאו כי אתם בוחרים בעורך דין מנוסה עם מוניטין מצוין. לפעמים עריכת צוואה עלולה להיות עניין רגשי ולכן חשוב לבחור בעורך דין רגיש עם אינטליגנציה רגשית מפותחת. מצאו עורך דין שתוכלו להתחבר אליו ולדבר איתו בקלות.

 

באילו מקרים צריך עורך דין לענייני ירושות?

במידה ויש קונפליקט בין המוטיבים חשוב שלכל צד יהיה עורך דין שייצג אותו בצורה מלאה וידאג לזכויות שלו. גם במקרה הזה חשוב לקחת עורך דין בעל רגישות שיידע כיצד לעזור לכם לשמור על היחסים במידת האפשר, אך מבלי לוותר על הזכויות ועל מה שמגיע לכם.

 

כמה זה יעלה לכם?

עלות של עורך דין לענייני ירושות תשתנה מאד ממקרה למקרה. הדבר תלוי במורכבות המקרה, בצרכים שלכם ומסגרת הזמן הנזקקת לפתירת המצב. אז אם אתם זקוקים לעריכת צוואה או שמא נקלעתם לסכסוך סביב ירושה, חפשו את הייצוג הטוב ביותר ותדאגו לזכויות שלכם.

עריכת צוואה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם