כמה עולה לעשות קורס מנעולן ומה הוא כולל?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בקורס מנעולנות תקבלו תוכנית הכשרה אשר תוכל לספק לכם עבודה בתחום המנעולנות. במהלך הקורס, תלמדו את יסודות המנעולנות, פתרון בעיות טכניות, ושימוש בכלים מתקדמים איך לפרוץ כל סוג דלת, איך לפרוץ רכבים ואף כספות.

מקצוע זה הינו מקצוע משתלם מאוד כלכלית, אין בו המון תחרות בשוק והרווח מכמה פריצות (חוקיות) ביום יכול מאוד להשתלם במידה ואתם מנהלים את העסק שלכם בצורה טובה מבחינה עסקית ושיווקית, ודואגים לקבל ביקורות טובות ולשמור על מחירים הוגנים. לאחר ההכשרה, בסוף קורס מנעולנות תקבלו בהצלחה וביושר תעודה ורישיון מנעולן, שתצטרכו לחדש אותו אחת לכמה זמן.

 

מה לומדים בקורס וכמה זמן הוא אורך?

משך הקורס יכול להשתנות, אך רובם נע בין מספר שבועות לחודשיים. מדובר פה ב 60 עד 80 שעות של לימודי תיאורטי לצד לימוד מעשי ותרגול. זהו יתרון מהותי שכן עד חודשיים ניתן לקבל מקצוע מאוד מבוקש בשוק!

תוכן הקורס יהיה בעיקר פרקטיקה אך גם יכלול למידה תיאורטית:

  1. יסודות המנעולנות – הבנה של סוגי המנעולים, כלים וטכניקות בסיסיות של פתיחת מנעולים.

בקורס תבצעו הבנה מעמיקה על המנגנון של מנעולים, סוגים שונים, תכנון ופתרון בעיות, תמחורים אפשריים לפי סוג חומר.

  1. הכשרה טכנית – שימוש בטכניקות ומכשירים מתקדמים כדי לפתור בעיות ולפתוח מנעולים מורכבים, כולל למידה על שימוש בכלים המיועדים לארגז הכלים של המנעולן.
  2. בטיחות וחוקים – עבודה בתחום המנעולנות כוללת פריצה. כדי להיות פורץ חוקי עליכם לעבורהכשרה בנוגע לבטיחות בעבודה ועמידה בדרישות החוק.
  3. תלוי בבית הספר בו תעברו את ההכשרה, אך בקורס מקיף תלמדו על מנעולנות רכב, מנעולים מתקדמים, פריצת כל סוגי הדלתו ואף פתיחת כספות.
  4. סרטוני דוגמא, שיחות על מקרים אפשריים והבנה עסקית כללית איך לנהל את העסק ואיך לשווק אותו בשוק ולייצר עבודה.

 

תנאי הקבלה לקורס:

  • גיל 21 ומעלה (ברוב המוסדות).
  • עבר פלילי נקי עם תעודת יושר מהמשטרה.
  • בוגרי 12 שנות לימוד (במוסדות מסוימים אף בגרות מלאה).

קורס מנעולן

קורס מנעולנות – מה המחיר?

גם כאן, המחיר נע ונד בין סוגי בתי הספר ובין התוכן ומספר ההכשרות שאתם מקבלים בקורס. אז כמה עולה קורס מנעולן? מחיר עבור קורס מנעולן נע בין 3,500 ש"ח ל-6,500 ש"ח בממוצע. במחיר כזה תוודאו שאתם מקבלים ארגז כלים מאובזר וידע כיצד לשווק את עצמך בסיום הקורס, איך לקבל הצעות מחיר, לתמחר אותם ועוד.

המחיר הזול בקורס כזה לא תמיד הכי משתלם, שכן קורסים רבים מועברים רובם אונליין, לא משהו רע אם יש לכם כבר ניסיון בתחום ואתם בעלי ידע טכני מתקדם, אך אם זה לא המצב תבדקו כמה שעות תרגול מעשי אתם מקבלים וכמה מענה תוכלו לקבל מול מורים/ מרצים.

קורס מנעולן

לסיכום

קורס מנעולן יכול להיות השקעה מאוד משתלמת – בפרק זמן מאוד קצר, במחיר לא יקר תוכלו לקבל הכשרה עם מקצוע מאוד מבוקש בשוק עם תחרות לא מאוד גדולה ברוב אזורי הארץ. זהו מקצוע עם הכנסה מאוד משתלמת ובניהול נכון תוכלו להגיע להצלחה בפרק זמן מאוד מהיר. בהצלחה!

קורס מנעולן

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם