כמה עולה קורס סייבר?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחד התחומים החמים ביותר בעולם ההייטק הוא סייבר. עולם הסייבר הוא עולם גדול בפני עצמו והוא נוגע הן בסייבר התקפי והן בסייבר הגנתי. בכל ארגון או חברה שמחזיקים במידע רגיש יש איום של זליגת מידע, וזה מה שהפוך את אנשי הסייבר להיות כל כך מבוקשים. קרנליוס כאן כדי לספר לכם איך גם אתם יכולים לקבל הכשרה רלוונטית בתחום ולהפוך לאנשי סייבר טובים.

 

סייבר

כאשר אנחנו מדברים על סייבר, חשוב להבין שלא מדובר על משהו ששייך רק לעולמות הביטחוניים או לסרטי פעולה. הסייבר נוגע בכל מה שקשור לאבטחת מידע, זיהוי פרצות ועוד מגוון תחומים שרלוונטיים מאוד בעולם האזרחי. קרנליוס הוא מרכז ללימודי סייבר ששוכן ברחוב יוסף לישנסקי 27 ראשון לציון והוא מאפשר לכם ללמוד קורס סייבר.

 

קורסי סייבר

במהלך הקורסים השונים נעשה היכרות בסיסית עם עולם הסייבר, ולפי אורך הקורס נוכל להעמיק בתכנים שונים עד שנגיע למצב שבו הידע שיש לנו יכול להיות רלוונטי לשוק התעסוקה. בניגוד לקורסים אחרים, בקרנליוס מאפשרים לכם לקבל בסיס תיאורטי יחד עם הרבה מאוד מידע שימושי, ולא רק להישאר במקומות תיאורטיים שלא מאפשרים לכם להציג ביצועים בשטח.

 

קורסים לכל שלב

לא משנה מה רמת הידע שיש לכם בתחום הסייבר, בקרנליוס תוכלו למצוא קורסים מתאימים. ישנם קורסים בסיסיים שמיועדים גם למי שלא מחזיקים בהכשרה רלוונטית, וקיימים קורסים מתקדמים שיכלים להיות רלוונטיים גם אם אתם בעלי ניסיון רב בתחום. הקורסים נבדלים זה מזה במספר השעות שלהם, והמחיר של כל קורס משתנה כמובן לפי מספר השעות שלו.

 

לוחמת סייבר

לוחמת סייבר היא תיאור למצב שבו אנחנו משתמשים בידע שיש לנו בתחום הסייבר על מנת לחדור למחשבים זרים ולשאוב מהם מידע או לבצע בהן פעולות שונות. באופן כללי התחום הזה שייך יותר לעולם הביטחוני אולם גם בשוק האזרחי יש לו ביקוש, כיון שמי שמכיר היטב את תחום לוחמת הסייבר יוכל גם להבין טוב יותר איך ניתן להגן על רשתות מחשבים.

חוקי סייבר

חוקי סייבר

העובדה שתחום הסייבר הוא תחום חדש שלא קיים שנים רבות הובילה לפער מסוים בין המצב בשטח לבין מה שהחוק יודע לומר לנו. רק בשנים האחרונות נקבעו חוקים ברורים יותר בכל הנוגע לעבירות מחשב, וכאשר אנחנו לומדים על סייבר חשוב להיות מודעים לחוקים השונים כדי לא למצוא את עצמנו במצב שבו אנחנו עוברים על החוק ומבצעים עבירת סייבר.

 

לסיכום

עולם הסייבר מתפתח בצעדי ענק, והוא מאפשר גם לכם לקבל הזדמנות לשילוב בעולם ההייטק. בקרנליוס מאפשרים לכם לקבל מגוון קורסי הכשרה בתחום. הקורסים שאותם תוכלו לקחת יעניקו לכם לא רק בסיס תיאורטי אלא גם ידע רב שיאפשר לכם להשתלב בסיומו של הקורס בשוק התעסוקה. כל מה שנשאר לכם זה פשוט לחבור איזה קורס אתם רוצים לקחת.

 

קורסי סייבר

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם