כמה עולה לימודי אנגלית באופן פרטי?

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנגלית היא השפה הבינלאומית זה שנים רבות.

בכל בית ספר לומדים אותה כיוון שיש חשיבות גדולה  לדבר בשפה שמשמשת את העולם כולו.

כיום תחומי דעת רבים ומקצועות רבים דורשים בקיאות ברמה גבוהה בשפה – חשוב שתעמדו בסטנדרטים כדי לאפשר לעצמכם לפתוח דלתות מקצועיות ואישיות.

אולי לא תאמינו אבל יש כאלה שסוברים שלימודי אנגלית חשובים יותר מלימודים לתואר ראשון משום שהם יותר בסיסיים בעולם של היום – למשל בתחום ההי טק אפשר להגיע בלי תואר אבל לא בלי אנגלית.

בנוסף, כיף לדבר בשפה נוספת ולטייל בעולם ללא בעיה.

יתר על כן, לימודי שפה מפתחים את המוח ושמורים על תפקודו – לימוד שפה מוכח כמונע של מחלת האלצהיימר! חשוב לשמור על המוח ולאתגר אותו אם אתם רוצים לתפקד כשתהיו מבוגרים.

 

למה כדאי לקחת שיעור פרטי?

בשיעור פרטי כל תשומת הלב מופנית אליכם לכן יש יותר יכולת להתקדם בשפה. כשמתמקדים בכם יש זמן לשפר את הטעויות, להעשיר את אוצר המילים ועוד. כמו כן, שיעור פרטי נקבע לפי הזמן שלכם והנוחות שלכם – יתרון משמעותי לאנשים מבוגרים שחייהם לחוצים. בקיצור, גם אם אתם גאונים ומבריקים שיעור פרטי יהיה יותר יעיל עבורכם בוודאות – לפרטים נוספים על לימוד אנגלית.

 

למה דיגיטלי?

כיום ניתן לרכוש קורסים דיגיטליים באנגלית. יש קורסים פרטיים, קבוצתיים ובלמידה עצמית. קורס פרטי עדיף על קורס למידה עצמית כי יש לכם מורה שאתם מחויבים לו ואתם לא תלויים רק בכוח הרצון של עצמכם שיניע אתכם ללמוד. בנוסף, הדיבור הוא הדרך הכי טובה ללמוד ויחד עם המורה תוכלו לדבר, בשונה מקורס שאתם לומדים לבד. קורס דיגיטלי יאפשר לכם נוחות, הוא יחסוך לכם נסיעה וסרבול רב – אתם תשבו בבית ופשוט תיהנו מהשיעור. כמו כן, השיעור הדיגיטלי ישאיר לכם חומרים לתרגול, יקליט את השיעור ויאפשר לכם לעבור על החומרים שוב ושוב.

 

אז מה המחיר?

  1. קורס אנגלית של שישים שעות לא פרטי יעלה בין 4500 – 9500 שקלים.
  2. שיעור פרטי יעלה 60 – 120 ₪ למפגש.
  3. קורס דיגיטלי ללמידה עצמית יעלה 140 – 250 ₪.
  4. תוכלו למצוא חבילות זולות במיוחד באתרי אינטרנט שונים. למשל – 750 ₪ לחודש למשך שלושה חודשים, לקורס מקיף עם מורה צמוד. ככל שתזמינו ליותר חודשים המחיר ירד – למשל לשנה המחיר הוא רק 498 שקלים לחודש.

 

סיכום

שיעור פרטי באנגלית זו הזדמנות של פעם בחיים. כל אחד צריך לשפר את האנגלית שלו בחיים המודרניים, זה כבר בגדר הכרח. האנגלית היא כלי לטיולים, עבודה ולמידה מהנה. אם עוד לא רכשתם שיעור פרטי דיגיטלי הגיע הזמן שתעניקו לעצמכם את המתנה הזו – מדובר במחירים נוחים לכל כיס. אם אתם כבר משקיעים כסף – השקיעו בלימוד אנגלית בצורה פרטנית.

 

אי בי סי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם