כמה עולה הדפסת ספרים מאפס

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כשמדברים על הדפסת ספרים מאפס, מדברים על שיטות שונות של דפוס ודרכים שונות להדפיס ספרים. ישנם חומרי גלם שונים שבהם ניתן להשתמש, שיטות הדפסה בעלויות משתנות, סוגי כריכות ועוד. בשורה התחתונה, קודם כל יהיה חשוב לבדוק איזה סוג של ספר יש ברצונו של הלקוח להדפיס.

לאחר שמוודאים איזה סוג של ספר יש ברצונו של הלקוח להדפיס, יהיה קל יותר לעמוד על סוג ההדפסה שתשרת את הספר באופן הכי מדויק. ושימו לב, לא אמרנו שצריך לבחור שיטת הדפסה שתשרת את הלקוח. מומחי הדפסות ספרים תמיד יגידו לכם דבר אחד – הדפסת ספר צריכה להיות ראויה לספר, היא צריכה לתאום אותו. ברגע שיש הלימה מוצלחת בין שיטת ההדפסה לספר עצמו, הוא ירשים יותר ויספק את האפקט הרצוי על ידי הלקוח. ובכל זאת, כמה יעלה להדפיס ספר ב-2020? הנה מידע שימושי לפניכם:

 

בחירתו של כותב הספר להדפיס את הספר – מה חשוב לדעת?

העניין הוא כזה, כותבי הספרים לא תמיד מודעים לשיטות ההדפסה השונות שקיימות בימינו. מאחר שזה ככה, לפעמים כותב הספר עשוי יהיה להתעקש על שיטת הדפסה מסוימת, וזאת למרות שהשיטה הנבחרת לא משרתת נכון את הספר.

בואו ניתן דוגמה? קדימה. לצורך העניין, אם כתבתם ספר שהוא מוגדר בתור "רומן", רוב הסיכויים שאתם לא תרצו לבחור בכריכה רכה. ספר אשר מוגדר רומן הוא אינו ספר "קליל". אם הייתם מייצרים חוברת מודפס, סביר להניח שהייתם בוחרים בכריכה רכה. אבל להדפיס ספר רומן בצורה נכונה? כנראה שכריכה רכב לא תהיה הבחירה הראשונה שלכם.

 

כמה עולה להדפיס ספר ב-2020? והאם אפשרי להדפיס ספר בודד?

ואם אנחנו מעוניינים לדבר מספרים, כדאי לדעת את הנתונים הבאים שנציג כאן. בימינו המתקדמים טכנולוגית, אתם יכולים להדפיס אפילו ספרים בודדים. למעשה, מחיר הדפסת ספר משוערת לספר בודד היא בין 30 ₪ ל-50 ₪ ומעלה.

אם הנושא סקרן אתכם ויש לכם מה להעלות על הדף, גיל פרינט ישמחו לספק לכם ייעוץ לפני הדפסת ספרים. בין אם אתם מעוניינים להדפיס ספר בודד, או שמא אתם מעוניינים לצאת בהוצאה לאור של ספר חדש, זה בהישג ידכם.

 

כתבתם ספר וחלומכם להוציאו לאור? אל תוותרו על זה

זכרו, על החלומות שלכם אסור לוותר. אם עד היום חיפשתם הוצאה לאור שתיקח אחריות על הספר שכתבתם, הגיע הזמן לקחת את גורלכם לידיכם שלכם. הספר הכתוב שלכם כנראה צריך לצאת לאור, זו הסיבה שכתבתם אותו.

ואם כבר עמלתם כל כך קשה וכתבתם מילה-מילה, הרי שלספר שלכם מגיע לראות אור חיים ובית דפוס. אנחנו מזמינים אתכם לקחת את החלום שלכם בידיכם ולהחליט על הגורל של הספר שלכם. צרו קשר עוד היום עם גיל פרינט וקבלו את כל הסיוע שאתם צריכים לפני הדפסת ספרים. בהצלחה!

הדפסת ספר

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם