כמה עולה קורס יזמות עסקית והאם ניתן לצאת ממנו עם רעיון לסטארט אפ

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

בשנים האחרונות אנו עדים לנהירה של אנשים רבים אל עבר תחום הסטרט-אפ. הסיבה לכך די ברורה. שכן, מדובר בתחום מעניין, מניב ומספק. במדריך זה יצאנו לבדוק מהי העלות שאתם צפויים לשלם על קורס של יזמות עסקית במכללות השונות והאם תוכלו לצאת מהקורס עם רעיון לסטרט אפ? הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

רקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב כחלק מסדרת מדריכים שיצאה לבדוק את העלויות של הקורסים השונים במכללות ברחבי הארץ. במדריכים הקודמים עסקנו בקורסים של צורפות, אמנות ותחומי הייטק שונים. מדריך זה נכתב לאחר שקיבלנו אינספור פניות מטעם גולשים שביקשו שנתמקד ביזמות עסקית. אם כתבתם לנו הודעות בפרטי, דעו שהמדריך הנוכחי מוקדש לכם. כדי שנוכל להציג בפניכם את המידע האמין ביותר בתחום, יצאנו לשאול את אלו שמכירים אותו מקרוב, מדובר באנשים הבאים:

  • סטודנטים שלקחו חלק בקורס שכזה
  • סטודנטים שלומדים כעת בקורס

 

העלות של קורס יזמות עסקית

העלות של קורס יזמות עסקית  משתנה ממקום למקום. שכן, התברר לנו שיש מי שלמדו את הקורס ושילמו כמה אלפי שקלים בודדים ויש מי ששילמו פי שתיים או שלוש. ראוי לציין כי המחירים משתנים בהתאם לפרמטרים שונים שהוצגו בפנינו. כשהתברר לנו שהמחירים משתנים, היה חשוב לנו לבדוק לפי מה הם נקבעים, כדי שתוכלו לדעת פחות או יותר כמה תצטרכו לשלם. לאחר שנציין את הפרטים הללו, נוכל לומר לכם אם תצאו מהקורסים עם רעיונות לסטארטאפ שיאפשרו לכם להתחיל בהקמה של חברה.

 

הפרמטרים שקובעים את עלות הקורס

המחירים השונים של קורסי יזמות עסקית נקבעים לפי פרמטרים שונים, הנה כמה מהבולטים שבהם:

  • מספר הפעמים בשבוע שבו הקורס מתקיים
  • סך השעות הכלליות שבהן הקורס מתקיים
  • קיום הקורס בזום או במכללה עצמה
  • הנחות שונות שיש לכם מטעם גורמים חיצוניים

 

כמה פרטים שחשוב שתדעו

אם אתם מעוניינים בקורס יזמות עסקית ואתם רוצים לצאת עם תוצר, אתם צריכים להסתכל על התוצאה ולא על הכסף. שכן, במרבית המקרים, ככל שתלמדו יותר לעומק, כך תצאו עם יותר מידע לחיים. לעומת זאת, אם תערכו קורס מקוצר, אתם עשויים לצאת ממנו עם מעט מאוד מידע שלא יועיל לכם בסופו של דבר. לכן, ההמלצה שלנו היא לא להסתכל על הסכום הסופי, אלא על התוצר – הלימוד.

 

האם אתם צפויים לצאת עם רעיונות לסטרטאפ?

בנוגע לשאלה המדוברת שאתם וודאי תוהים לגביה, כדאי שתדעו שהמקומות שמלמדים את הנושא לעומק יאפשרו לכם לצאת עם רעיונות לסטרטאפ. שכן, מדובר במקומות לימוד שיאפשרו לכם להעמיק בנושא ולהגיע לרבדים שיעלו בכם רעיונות פורים שיכולים להוביל אתכם בסופו של דבר לסטרטאפ שלכם. כך שאתם יכולים לראות שיש קשר בין העלות לבין התוצר.

שטרות וכסף

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם