כמה עולה קורס עזרה ראשונה במדא

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מחפשים קורס עזרה ראשונה? אם אתם מחויבים מתוקף תפקידכם או פשוט מעוניינים להרחיב את סל היכולות שלכם ולהיות מוכנים לכל תרחיש שעלול

לקרות בכל רגע ברחוב, בסלון הבית או בסופר תוכלו לעבור קורסי עזרה ראשונה על פי המתכונת המתאימה לכם, אילו קורסים יש וכמה הם עולים?

 

מהם קורסי עזרה ראשונה?

עובדים רבים מחויבים לעשות קורס עזרה ראשונה משיט 60 על מנת להחזיק ברשיון מע"ר – מגישי עזרה ראשונה, לאחר הקורס הראשוני על מחזיקי הרישיון לעבור קורס רענון אחת לשנתיים. כל תחום עיסוק יהיה מחויב בקורס עזרה ראשונה במשך זמן אחר מקורסים הבסיסיים ביותר של 4 שעות ועד קורסים מורחבים במשך 88 שעות.

 

תכני הקורס

תכני הקורס יהיו דומים בכל המתכונות של קורסי עזרה ראשונה ובכל המקומות אם זה קורס מדא או אחר. כמובן שהתכנים מותאמים ברמת הרחבת הידע והתרגול על פי משך הזמן שניתן לאותו הקורס. לפניכם רשימת נקודות בהם ייגעו בכל קורס עזרה ראשונה:

  • מטרת הגשת העזרה ראשונה – סמכויות ואיסורים
  • עקרונות מבנה גוף האדם – מערכות ותהליכים חיוניים ובסיסיים.
  • מהו מצב חירום ואיך פועלים בו
  • החייאה – ביצוע תרגול החייאה למבוגר, ילד ותינוק ומעבר על החומר העיוני ונקודות חשובות.
  • מחלות ואירועי חירום נפוצים כמו התקף לב, שבץ מוחי, איבוד הכרה, התקף אסטמה ועוד.
  • זיהוי מקרה טראומה, הגשת מענה ראשוני ודרכי פעולה.
  • סילוק גוף זר במקרה של חנק.
  • מענה ראשוני לפגיעות שונות כמו – פגיעות ראש ועמוד שדרה, פגיעות שלד, דימום, פגיעה מבעל חיים ארסי או הרעלה.

 

קורס מתוקשב

היום ניתן לעשות הכל מהבית – גם קורס עזרה ראשונה. את החומר העיוני תמצאו בלומדות אינטרקטיביות המחלקות את המידע לפרקים ולאחר כל פרק שכולל סרטוני לימוד, מצגות, מילון מינוחים תקבלו שאלות תרגול על מנת לוודא את ההבנה המלאה של הידע. בהמשך הקורס המתוקשב תתבקשו להגיע באופן פיזי למוקד הקורס ולעבור את ההכשרה המעשית בה תתרגלו עבודה עם דפיברילטור וכו' ובסופו תעברו שני מבחנים – עיוני ומעשי על מנת שהצוות המקצועי ייבחן את ההבנה והמוכנות שלכם לקבל תעודת מע"ר. עלות הקורס המתוקשב במד"א היא 440 שקלים.

 

קורס לכל תחום עיסוק

לתחומי עיסוק שונים שיש בהם נקודות חולשה וסכנות שונות מומלץ לקחת קורס עזרה ראשונה שמיועד להם כמו למשל מאמני כושר, סקיפרים או מטפלים ברפואה משלימה. לעוסקים בתחומים אלה ואחרים מומלץ למצוא קורס ייעודי שיקנה להם ידע ויכולות טיפול במקרי חירום ייחודיים לתחום כמו למשל טביעה וחנק ממים עבור סקיפרים ויורדי ים אחרים.

 

לסיכום

קורסי עזרה ראשונה הם בוודאי לא מצרך יקר ומקומות עבודה רבים לוקחים על עצמם לשלם את העלות אם הינם מחייבים את המועסקים שלהם להחזיק ברשיון ולרענן אותו אחת לשנתיים, בחרו את הקורס המתאים לכם וצאו לדרך.

מחשבון

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם