כמה עולה קורס רוויט

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אדריכלים ומעצבים רבים זקוקים לרכוש כלים נוספים מעבר לידע הבסיסי אותו הם רוכשים במהלך הלימודים והתואר. לצד כל עבודה עיונית מגיעה גם עבודה מעשית, ולכן לא מספיק לדעת את הדברים באופן תיאורטי אלא גם לתרגל אותם בפועל. כדי לתרגל – קיימות כמה וכמה תוכנות שמאפשרות התנסות, תכנון ומידול לקראת יציאה לפרויקט. את התוכנות האלו חשוב להכיר גם בתור סטודנטים וגם בתור אנשי מקצוע, כי אלו תוכנות שילוו כל פרויקט ופרויקט. אחת מהתוכנות המוכרות בתחום המידול היא תוכנת רוויט, ובמאמר הקרוב נבין כמה עולה קורס רוויט.

 

רוויט – תוכנה מלאה ביתרונות

תוכנת רוויט לא בכדי תפסה את המקומות הראשונים בדירוג תוכנות המידול והתכנון של עולם האדריכלות והעיצוב. היא תוכנה מעולה, נוחה לתפעול וקלה לשימוש, וכל הגדולים של התחום עובדים איתה בהנאה וביעילות רבה.

בשל כל היתרונות האדירים שלה, שכוללים בין היתר אפשרות למידול מלא של הפרוייקט מא' עד ת', שימוש במידול תלת מימדי, שרטוט מדויק ועוד, רבים רוצים לרכוש את הכלים והטכניקות שיכולים לשמש אותם בעבודה עם תכנית רוויט.

 

יש תוכנות שאפשר ללמוד לבד, ויש כאלו שלא

קורס רוויט מיועד לאנשים שרוצים לדעת את תוכנת רוויט על בוריה, ולהכיר את כל הטכניקות שהיא מציעה לשימוש. בעוד יש תוכנות מסויימות שאפשר ללמוד לבד בצורה עצמאית מהבית, באמצעות סרטוני הדרכה, ספרי הדרכה ומדריכים כתובים, את תוכנת רוויט רצוי מאוד ללמוד באמצעות קורס. ולמה?

בגלל שתוכנת רוויט היא כל כך רוויה באפשרויות, כמעט ולא ניתן להכיר ולשלוט בכולן על ידי לימוד עצמי. היות ותוכנת רוויט נוצרה כדי לסייע לאדריכלים ומעצבים לתכנן את העבודה שלהם, אז בהחלט נכנס כאן גם מימד חשוב נוסף – מימד של זמן. לפעמים היכרות עם כפתור מסויים יכולה לחסוך שעות ארוכות של עבודה, ולפעמים המדריכים המקוונים או חוברות ההדרכה לא בדיוק יספרו לכם על אותו הכפתור – לא כי הם מנסים למנוע מכם מידע, אלא פשוט כי הם לא מקיפים מספיק.

 

כמה עולה קורס רוויט?

קורס רוויט, לעומת זאת, ייתן לכם את כל הכלים הקטנים והגדולים לשימוש בתוכנה. כמובן שיש קורסים ארוכים יותר ויש קורסים קצרים יותר, קורסים מקיפים יותר או פחות, אבל בגדול קורסים מקצועיים מטרתם לצייד אתכם בכל המידע שלו אתם זקוקים כדי להשתמש ביעילות בתוכנה.

קורס רוויט שאורכו 13 מפגשים יעלה בדרך כלל מחיר של 2,500 ש"ח לפני מע"מ, כלומר 2,925 ש"ח כולל מע"מ. לעומת זאת, קורס רוויט קצר יותר שמתקיים בצורה מקוונת יכול לעלות גם מחיר של 1,250 ש"ח בלבד. המחירים כמובן משתנים בהתאם להיקף הקורס, אופי הקורס (אונליין או במוסד הלימודי) ומשתנים נוספים שתלויים במקום שבו תבחרו לבצע את הקורס. אז שיהיה המון בהצלחה!

אישה לומדת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם