כמה עולה ללמוד ערבית באופן שוטף ואיזה קורסים מוצעים

תוכן עניינים

מחפשים את המתנה המושלמת ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מדינת ישראל מורכבת ממרקם ייחודי ועשיר של תת תרבויות המרכיבות אותה לרקמה אנושית אחת. תרבויות שונות, דתות שונות ושפות שונות. על אף שישראל אינה מוגדרת כמדינה דו לשונית, היא אכן כזו, כשלצד השפה העברית, שולט הניב הערבי. זוי הסיבה, שבית הספר מדוברת ללימוד השפה הערבית, רואה בכך חשיבות עליונה, כדי להעמיק את קשרי הידידות, המסחר והתרבות בתוך החברה הישראלית בה אנו חייםף ומחוצה לה אל העולם כולו.

 

קורסים ללימוד ערבית מדוברת

המפתח ללימוד ערבית, הוא תרגול, תרגול ועוד פעם תרגול. הפלטפורמה הנוחה לקבל את הכלים לתרגול, הוא רישום לקורס כמו קורס לימודי ערבית. הקורסים הללו עומדים לרשותכם בכל עת, אונליין בלחיצת כפתור, או ברישום מראש. הם נוחים ללימוד עצמי ובעלי תוצאות מוכחות. להלן נפרט אודות הקורסים האופציונליים.

 

מדוברת – נעים להכיר

חברת מדוברת, היא מפורצות הדרך בעולם הקורסים לערבית בישראל. החברה בעלת נסיון רב בלימודי הערבית, וכיום רשומים אליה כאלפי סטודנטים מכל רחבי הארץ. החברה מציעה כמה סוגים של קורסים ללימודי הערבית, במטרה להנגיש אותם עד כמה שניתן לאוכלוסיה, כשכל סטודנט יכול למצוא את שיטת הלמידה הנוחה עבורו. שלושת סוגי הקורסים המוצעים הינם:

  • קורס דיגיטלי אונליין ללימוד עצמי
  • קורס פרונטלי עבור מתחילים
  • קורס פרונטלי עבור מתקדמים
  • אפשרות נוספת היא תפירה של "חליפה אישית" עבור הסטודנט לפי צרכגיו ודרך הלימודים הנוחה לו.

נוסף לכך מוצעים קורסים ייחודיים הכוללים:

  • קורס ערבית עסקית
  • קורס ערבית מדוברת
  • סיורים, סדנאות והרצאות – ייחודיים לבית הספר שלנו.

 

קורס אונליין

הקורס מותאם לסטודנטים המעוניינים ללמוד מהבית באופן עצמי ובשעות משתנות. הוא כולל הרצאות מפי מרצים מנוסים, כולל ההקלטות שלהן הנשלחות אל הסטודנט, וזמינות עבורו בכל רגע נתון. בנוסף לכך, ניתנו חוברות לימוד לשם תרגול כתיבה וקריאה. על אף שהלמידה היא עצמאית אתם לא לבד. תוכלו לשלוח שאלות לצוות המרצים שלנו ולהיות עימם בקשר אונליין. מדובר על קורס מקצועי ודינמי והכי חשוב היא הזמינות שלו והחומרים שיישארו איתכם לאורך זמן ואותם תוכלו לתרגל שוב ושוב.

קורסים פרונטליים

הקורסים הפרונטליים שלנו מועברים על ידי המרצים הטובים ביותר והמנוסים ביותר, ברמה גבוהה ומקצועית. אנו מאמיניםכי אין כמו מפגש אנושי כדי לחוות את החוויה המלאה על בוריה, להעשיר את חווית השמיעה, הדיבור והכתיבה ולקבל מענה ופידבק "על המקום". המפגש האנושי יוצר מוטיבציה, נוכחות ותחושת "ביחד" ומעניק חוויה סטודנטיאלית אמיתית. הקורס בנוי מעשרה מפגשים, כ – 40 שעות אקדמיות סך הכל. 10 מפגשים בלבד, בהם תתחילו לדבר ערבית. המתקדמים שביניכם יוכלו לשפר את הדיבור והכתיבה ולהגיע אל רמות גבוהות המאפשרות שיח שוטף והבנה עמוקה יותר.

 

מברוכ – קורס ערבית עסקית

עכשיו, כשהעולם הערבי נפתח בפני ישראל יחד עם הסכם השלום עם האמירויות, גדלו האפשרויות העסקיות בעולם. לאנשי העסקים שביניכם ואלה המעוניינים לעבוד עם השווקים הבינלאומיים, ואפילו אלה המקומיים, פתחנו ממש עבורכם קורס המיועד באופן ספציפי עבור עולם העסקים. הקורס כולל עיסוק במושגים מעולם המסחר והכלכלה, לצד לימוד על התרבויות המקומיות והבנה של העגה המדוברת בעולם העסקי. זהו קורס ייחודי מסוגו בארץ ומומלץ מאוד.

 

סלאם – קורס לערבית מדוברת

השפה הערבית נחלקת לשניים: ספרותית ומדורת. מקובל שהקורסים בערבית נלמדים בשפה הספרותית. זוהי הספה הקלאסית, הגבוהה אשר בה משתמשים בחדשות ובערוצי המדיה השונים. עם זאת, השפה הרווחת ברחוב עבור האדם הממוצע הינה ערבית מדוברת, וייתכן שחלקכם תעדיפו ללמוד ישירות אותה. הקורס מותאם עבור אנשים שכבר יש בידם את השפה הספרותית ורוצים להרחיב אותה אל השפה המדוברת, או לחלופין, לסטודנטים אשר חפצים מראש לדבר את שפת העם, במיוחד אם אתם חווים מפגש יומיומי עם דוברי ערבית.

 

קורסים, סדנאות והרצאות

הגישה של מדוברת היא ייחודית. אנו מאמינים בגישה לימודית הוליסטית, המחברת את השפה עם התרבות. זוהי הסיבה שלצד הקורסים המלמדים ערבית, פתחנו אפשרויות להשתלב בסדנאות והרצאות שונות להעשרת הידע על התרבות הערבית על גווניה השונים, ובכך להעמיק את הבנת השפה והחיבור אליה.

ללמוד ערבית אצל המומחים

מדוברת הינו בית ספר ללימודי ערבית, החל משפה ועד לתרבות וחברה. אנו מאמינים בחברה הישראלית על כל גווניה, ומזמינים אתכם להשתלב בקורסי הערבית הייחודיים שאנו מציעים, המחירים אטרקטיבים ועם המורים הטובים היותר בשוק. הירשמו עוד היום באתר, ותזכו מחוויה לימודית משמעותית.

 

 

שטרות של יורו

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם